7 بهترین کارگاه های تعمیرات مبل در تهران

تعمیرات مبل راه حلی جایگزین برای خرید مبل نو میباشد. با توجه به مشکلات اقتصادی سال های اخیر شاید امکان خرید مبل نو برای بسیاری از اهالی تهران میسر نباشد. ولی شما میتوانید با صرف هزینه کمتر نسبت به خرید مبل برای تعمیرات مبل قدیمی خود اقدام کنید. تعمیرکاران حرفه‌ای مبل میتوانند با تعویض پارچه و رویه کوبی مجدد ظاهر مبل شما را کاملاً عوض کنند. حتی با توجه به مدل مبلمان امکان تغییراتی در مدل و استایل مبل نیز وجود دارد. مثلا گاهی میتوان دسته های مبل را حذف کرد و یا دسته های چوبی را به تمام پارچه تبدیل کرد و …

در این مطلب میخواهیم 7 مورد از بهترین کارگاه های تعمیر مبل تهران را به شما معرفی کنیم. این تعمیرکاران با توجه به بررسی نمونه‌کارها و نظرات مشتریان ایشان که در وبسایت ایران تی اس ام ارائه شده است، برگزیده شده اند. در ادامه میتوانید بهترین تعمیرات مبل تهران را ببینید.

– تعمیرات مبل یاسین: این کارگاه با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر و تولید مبل راحتی، استیل، کاناپه، ریلکسی و مبلمان اداری، خدمات با کیفیت و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این کارگاه در منطقه جاجرود  و با تماس با شماره ۰9120052693 می‌توانید با ایشان هماهنگ کنید.

7 بهترین کارگاه های تعمیرات مبل در تهران

– تعمیر مبل استقبال: این مرکز با دارا بودن کادر مجرب و ماشین آلات مدرن، انواع مبل راحتی، استیل، استقبال، چرمی و اداری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تعمیر می‌کند. این کارگاه در بازار مبل دلاوران واقع شده و با تماس با شماره ۰۲۱77206169 می‌توانید با ایشان هماهنگ کنید.

7 بهترین کارگاه های تعمیرات مبل در تهران

– تعمیرات تخصصی مبلمان بلوط: این مرکز یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات مبلمان در تهران است که با داشتن تیمی متخصص و مجهز، انواع مبل راحتی، استیل، کاناپه، ریلکسی و چرمی را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با ضمانت تعمیر می‌کند. این مرکز در غرب تهران واقع شده و با شماره ۰۲۱44074395 می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

7 بهترین کارگاه های تعمیرات مبل در تهران

– تعمیرات مبل پاسارگاد: این مرکز با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه تعمیر و بازسازی مبلمان، خدمات متنوعی را از جمله تعویض پارچه، اسفنج، کلاف، رنگ‌کاری، تعمیر بدنه و طراحی و ساخت مبلمان جدید ارائه می‌دهد. این مرکز در منطقه سعادت آباد تهران قرار گرفته و با شماره ۰۲۱22080156 می‌توانید با آن هماهنگی کنید.

– خدمات تعمیر مبل سناتور: این مرکز یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز تعمیرات مبلمان در تهران است که با داشتن کارشناسان مجرب و متعهد، انواع مبل راحتی، استیل، کاناپه، ریلکسی و چرمی را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه تعمیر می‌کند. این مرکز در منطقه جنت آباد تهران واقع شده و با شماره ۰9197310071 می‌توانید با آن تماس بگیرید.

– تعمیرات مبل لم تن (بوردا سابق): این مرکز با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیر و تولید مبلمان، خدمات متنوعی را از جمله تعویض پارچه، اسفنج، کلاف، رنگ‌کاری، تعمیر بدنه و طراحی و ساخت مبلمان جدید ارائه می‌دهد. این مرکز در بازار مبل دلاوران تهران قرار گرفته و با شماره ۰۲۱77082464 می‌توانید با آن هماهنگی کنید.

– تعمیرات مبل پرویزی: این مرکز با بیش از ۸ سال تجربه در زمینه تعمیر و تولید مبلمان، خدمات متنوعی را از جمله تعویض پارچه، اسفنج، کلاف، رنگ‌کاری، تعمیر بدنه و طراحی و ساخت مبلمان جدید ارائه می‌دهد. این مرکز در شهرری باقرشهر خیابان امام حسین غربی پ۶۲۱ واقع شده و با شماره ۰۲۱9125980469 می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با استفاده از این کاگرهای تعمیر مبل در صورت نیاز مبلمان منزلتان را مطابق با سلیقه خود تعمیر کنید. اگر تجربه استفاده از هر یک از کارگاه های تعمیر مبل را دارید خوشحال خواهیم شد در بخش نظرات تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان در اشتراک بگذارید.

منبع: ایران تی اس ام

دکمه بازگشت به بالا