دانش و سلامتکسب و کار برتر

معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یکیی از مهمترین عواملی که در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو باید توجه کنید کیفیت آن مرکز زیبایی است. بررسی کیفیت یک مرکز زیبایی خود به عوامل متعددی بستگی دارد که باید با دانستن هر نکته مو به مو به آن‌ها توجه کنید. قبل از اینکه به شما بگوییم بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست بهتر است به چند ویژگی مهم آن اشاره کنیم.

معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران

·         داشتن مجوز رسمی و تائید شده توسط وزارت بهداشت کشور

اولین و بدیهی‌ترین مهر تائیدیه برای یک کلینیک معتبر، داشتن مجوز رسمی وزارت بهداشت است. هر کلینیک زیبایی موظف است که یک نمونه چاپ شده از مجوز رسمی به صورت قاب شده در معرض چشم مراجعین همانند جواز کسب به دیوار نصب کند. وزارت بهداشت برای سلامت مراجعین قوانین سختی را برای کلینیک پوست و مو در نظر گرفته است. برای مثال تمامی کادر پزشکی باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند، یک کلینیک معتبر پوست و مو باید تمام استانداردهای سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست باشد.

·         پشتیبانی و مشاوره

فرق یک کلینیک خوب با کادری مجرب با یک کلینیک معمولی شاید در همین تفاوت‌های جزئی باشد. یک کلینیک عالی برای مشتریان خود وقت می‌گذارد و صرفا به پول فکر نمی‌کند. بهترین کلینیک‌های کاشت مو ابتدا به رضایت مراجعین اهمیت می‌دهند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. در همچین کلینیک‌هایی قبل از هرگونه اقدام کاشت مو برای مراجعه کننده جلسات مشاوره می‌گذارد. حتی بعد از درمان و انجام کاشت مو خدماتی مانند پشتیبانی را برای مشتری انجام می‌دهند. این تنها یکی از ویژگی‌های کلینیک کاشت مو در تهران می‌باشد.

·         پزشکان با تجربه و متخصص

در کلینیک‌های سطح یک و اصطلاحا تاپ لول کادر پزشکی و درمان حرف اول را می‌زند. تجربه و تخصص پزشک یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از سوابق کاری پزشک نیز جهت اطمینان خاطر خود سوال کنید و از او درخواست نمونه کار کنید. یکی دیگر از عوامل مهمی‌که یک پزشک متخصص را با یک پزشک معمولی جدا می‌کند نمونه کار‌های موفق و رضایتمندی مشتری از او می‌باشد.

·         سابقه کاری کلینیک

بهترین مرکز کاشت مو در تهران قطعا باید از سابقه کاری درخشانی برخوردار باشد. سوابق کاری کلینیک یک معیار مهم برای مشتری و مراجعه کننده می‌باشد. قطعا کلینیکی‌که از کادر درمان مجرب و سابقه کاری خوبی برخوردار نیست از گزینه خوبی برای انجام کاشت مو نمی‌باشد. یکی دیگر روش‌های مشاهده سابقه کاری مراجعه به شبکه‌های اجتماعی کلینیک و بررسی نظرات و گالری زیبا جویانی است که از خدمانت آن کلینیک استفاده کرده‌اند.

·         ارائه برنامه کاشت

یک کلینیک عالی تفاوت‌های زیاد و گوناگونی با یک مرکز کاشت معمولی دارد. یکی از آن تفاوت‌ها ارائه برنامه کاربردی درمان و کاشت می‌باشد. کلینیک تخصصی کاشت مو برنامه‌ای دقیق را ایجاد کرده و آن را در اختیار مراجعه کننده قرار می‌دهد. این برنامه به بیمار کمک می‌کند تا بداند دقیقا چه چیزی در انتظار اوست تا برای آن خودش را آماده کند.

·         کادر اداری و خدماتی مناسب

علاوه‌بر اینکه کادر پزشکی و درمان متخصص از ویژگی‌های مهم بهترین کلینیک کاشت مو است؛ داشتن کادر اداری و خدماتی با نظم و خوش برخورد یکی از ارکان اصلی ساختار بهترین کلینیک کاشت مو در تهران است. همه پرسنل مانند زنجیره بهم متصل هستند که با اختلال در هر یک از بخش‌های مجموعه نظم سازمان برهم می‌خورد.

برای مثال اگر کادر اداری به خوبی پاسخ بیماران و زیباجویان را ندهند؛ کار آن‌ها با اختلال مواجه می‌شود. به طور کلی یکی از فاکتورهایی که می‌توانید بهترین مرکز کاشت مو در تهران را تشخیص دهید؛ نحوه رفتار پرسنل با مراجعین است. کلینیکی که همه شرایط را به خوبی سازماندهی کرده باشد کادر درمان و خدمات به خوبی نحوه رفتار با مراجعین را می‌دانند تا بتوانند به بهترین نحوه کار آن‌ها را پیش ببرند.

·         تنوع خدمات درمانی

یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای یک کلینیک کاشت مو عالی تنوع در خدمات درمانی است. در اوایل که روش کاشت مو به جهانیان معرفی شد شاید یک روش برای انجام آن وجود داشت. اما امروزه با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی روش‌های گونانی برای کاشت مو پدید‌ آمده است. اگر بخواهیم دو مورد از این روش‌ها را معرفی کنیم؛ می‌توانیم به روش‌های FUT، FUE اشاره کنیم.

مراحل کاشت مو

در ادامه به مراحل کاشت مو اشاره خواهیم کرد:

روش FUE

FUE در واقع مخفف عبارت Follicular Unit Extraction است و به معنای جداسازی بخش ‌های فولیکولی مو است. در این روش، برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن و انتقال آن به نواحی دیگر بدن صورت می‌گیرد. نواحی کم ‌مو می ‌توانند در بخش ‌های مختلفی همچون سر، ابرو یا ریش باشند. این روش، به نوعی مکمل تکنیک SUT است.

روش FIT

FIT بیانگر عبارت Follicular Isolation Technique است و به معنای جداسازی فولیکول ‌ها است. در این روش، مراحل کاشت مو به این ترتیب است که به وسیله پانچ از نواحی بانک مو که عموماً از پشت سر و بالای گوش‌ ها بسیار حائز اهمیت می باشد، فولیکول‌ های مو برداشته شده و در نواحی ‌ای که نیاز به کاشت مو وجود دارد، کاشته می‌شوند.

 مزایای کاشت مو به روش  fit

از آنجا که کاشت مو به روش fit به صورت تک واحدی است، به عنوان یکی از روش های کم تهاجم کاشت ‌مو شناخته شده است. در این روش دیگر خبری از زخم نواری نخواهد بود و زخم های بسیار کوچک خیلی سریع بهبود می یابند. کاشت مو به روش fit  معمولا با درد و ناراحتی بسیار کمی همراه است و برای کسانی که پوست سرشان با انعطاف پذیری کمی همراه است یا سابقه ایجاد زخم های گوشتی را به همراه دارد بهترین انتخاب است. با استفاده از روش fit بهتر می توان مدل موهای کاشته شده را به صورت طبیعی طراحی کرد. چراکه موهای نازک به راحتی قابل برداشت هستند.

روش BHT

Body Hair Transplant که در آن به جای برداشتن مو از ناحیه پشت سر، از مو های نواحی مختلف بدن همچون سینه، کمر، ران و… استفاده می‌شود. مراحل کاشت مو در روش BHT به این طریق است که با استفاده از پانچ، مو ها را از نواحی بدن برداشته و در قسمت مورد نظر کاشت می‌کنند.

روش FUT

FUT به معنای Follicular Unit Transplant است و به نوعی، اولین روش کاشت موی سر شناخته می‌شود. مراحل کاشت مو در این روش به این صورت است که نواری از فولیکول‌ های مو را از نزدیکی گوش سمت راست تا نواحی گوش سمت چپ برداشته و در محل‌ های کم ‌مو می ‌کارند. این روش، کمتر جایگاهی در فهرست بهترین روش های کاشت مو دارد و به علت عوارضی که دارد، تقریباً در تمام جهان منسوخ شده است.

مزایای کاشت مو به روش  fut

در ادامه با مزایای روش آشنا fut شوید:

این روش نسبت به دیگر روش ها هزینه کمتری دارد. چرا که جزء قدیمی ترین روش کاشت مو به حساب می آید.

  • کاشت مو به روش fut در سریع ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و مراحل کاشت تنها در یک روز انجام می شود.
  • کاشت مو به روش fut نیاز به تراشیدن موها ندارد.
  • از آنجا که فولیکول های مو توسط روش fut در سریع ترین زمان ممکن خارج و به ناحیه طاسی سر منتقل می شود خطر آسیب دیدگی شان بسیار پایین است.
  • روش fut برخلاف این که جز قدیمی ترین روش کاشت مو است. اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و به عنوان یکی از روش های کاشت مو انتخاب می شود. خوبی این روش این است که فولیکول های استخراج شده به عنوان دائمی ترین موها شناخته می شود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا