عمومیکسب و کار برتر

معرفی 38 سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی

احتمالاً شما نیز بسیاری از پیج‌ها را در اینستاگرام دیده‌اید که در مدت زمان کوتاهی رشد فوق‌العاده‌ای داشته و تنها در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند میلیون‌ها فالوور رایگان بدست بیاورند، اما واقعیت چیست؟ راز جذب فالوور آن‌ها چه بوده است؟ بله، درست حدس زدید، آن‌ها از سایت‌های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده کرده‌اند. اما از کجا می‌توان لیست مخفی سایت‌های خارجی افزایش فالوور را پیدا کرد؟ تنها کافی است تا انتهای این مقاله از سایت  sanimata با همراه باشید تا لیست مخفی سایت‌های خارجی افزایش فالوور رایگان را به شما معرفی کنیم.

معرفی 38 سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و واقعی!

نکته: برای اینکه بتوانید هزاران فالوور رایگان بدست بیاورید باید از 38 سایت معرفی شده استفاده کنید، پس برای افزایش حداکثری فالوورهای خود از تمام سایت‌های خارجی معرفی شده استفاده کنید.در کنار استفاده از سایت‌های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم را نیز در برنامه خود بگنجانید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. برای خرید فالوور ارزان و بدون ریزش با قیمتی فوق‌العاده (فقط 2 هزارتومن) کنید

چگونه از سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

شما برای استفاده از سایت‌های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام کار سختی در پیش ندارید، برای استفاده از سایت‌های خارجی افزایش فالوور رایگان اینستاگرام شما در مرحله اول باید روی هر کدام از سایت‌ها که می‌خواهید از آن فالوور رایگان دریافت کنید، بزنید و سپس شما وارد سایت مد نظر می‌شوید.در مرحله بعد شما یک یا دو کادر مشاهده می‌کنید که یکی از کادرها باید آیدی یا همان یوزر نیم اکانت خود را وارد کنید و در کادر بعدی (البته در صورت وجود) میبایست ایمیل خود را وارد کنید و در نهایت دکمه‌ی “Get Free Followers” را بزنید تا فالوورهای رایگان و باکیفیت به سمت پیج شما روانه شوند.

نکته: برای دریافت فالوور رایگان هیچگاه نیاز به وارد کردن پسورد اکانت نبوده و اگر سایتی از شما پسورد اکانت‌تان را درخواست کرد، سریعاً آن را ترک کنید، چرا که قطعاً آن سایت قصد شیادی از شما را دارد و می‌خواهد با وعده‌های ترغیب کننده همانند فالوور رایگان، پیج شما از شما بگیرد.

استفاده از سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ضروری است؟

هیچ ضرورتی برای استفاده از سایت های افزایش فالوور رایگان اینستاگرام وجود ندارد، اما اگر شما به اینستاگرام به عنوان یک فضا برای سرگرمی نگاه نمی‌کنید و می‌خواهید از این بستر با ظرفیت نهایت استفاده را ببرید و دراینستاگرام به کسب درآمد برسید و مشهور شوید، استفاده از سایت های افزایش فالوور رایگان خارجی یکی از کارهای ضروری است که باید انجام دهید.گاهی اوقات شما تصمیمی جدی برای فعالیت در اینستاگرام ندارید اما برای کل کل با دوستان و آشنایان خشکی نیست که هم اکنون پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. پس اگر دنبال آموزش و جذب فالوور رایگان هستید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

آیا ابتدا باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم؟

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

جدیدترین روش افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2023 چیست؟

با توجه به الگوریتم اینستاگرام، جدیدترین روش‌های افزایش فالوور باید با تغییرات الگوریتم همگام شوند و به روز رسانی شوند. در زیر چند روش جدید برای افزایش فالوور اینستاگرام گفته شده است:

  1. استفاده از تبلیغات پرداختی: تبلیغات پرداختی از طریق اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا به شکل سریع تر فالوور بیشتری دریافت کنید. این روش به شما اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را در بین کاربرانی که به موضوعاتی که شما به آنها می‌پردازید علاقه‌مند هستند، تبلیغ کنید.
  2. ایجاد محتوای بیشتر: ایجاد محتوای بیشتر و کیفیتی بالا، باعث می‌شود که کاربران جدید از طریق تگ‌ها و هشتگ‌ها به پروفایل شما بروند و از این راه فالوور بیشتری دریافت کنید.
  3. استفاده از ویژگی‌های جدید اینستاگرام: استفاده از ویژگی‌های جدید اینستاگرام مانند IGTV، Instagram Reels و Instagram Stories به شما کمک می‌کند تا محتوای بیشتری را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید و از این راه فالوور بیشتری دریافت کنید.
  4. همکاری با سایر برندها: همکاری با سایر برندها در یک پست مشترک می‌تواند به شما کمک کند تا به فالوور بیشتری دست پیدا کنید. در این حالت، شما و برند دیگر می‌توانید در یک پست مشترک حضور داشته باشید و فالوورهای هر دو برند را به دست آورید.
  5. ایجاد رقابت‌های آنلاین: ایجاد رقابت‌های آنلاین به شما کمک می‌کن
  6. استفاده از هشتگ‌های مناسب و بیشتر در پست‌های خود
  7. ایجاد محتوایی در رابطه با موضوعاتی که کاربران به آنها علاقه دارند
  8. پاسخگویی به نظرات و پیام‌های کاربران و برقراری ارتباط با آنها
  9. انجام فعالیت‌های پایدار و مداوم در شبکه‌های اجتماعی، مانند پست کردن و اشتراک گذاری محتوا، تعامل با دیگر کاربران، و غیره
  10. استفاده از روش‌های مدیریت اینستاگرامی مانند زمانبندی پست‌ها و استفاده از ابزارهای تحلیلی برای پیگیری از پیشرفت خود و بهبود روند کار.

از کجا فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

طبق درخواست دوستان برای معرفی یک سایت مطمئن برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام و بررسی هایی که طی این مدت انجام دادم خدمات خرید و افزایش فالوور اینستاگرام زیاد هستند ولی سایتی که در این قسمت قصد دارم معرفی اش کنم هم مطئن است و هم امکانات فوق العاده ای دارد.سایت اینبو گزینه خوبی است تا از آن برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. سایت اینبو علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام خدماتی در زمینه افزایش لایک پست ها و بازدید ویدیوها و افزایش کامنت پست ها نیز ارائه می کند.

بعضی از خدمات سایت اینبو:

  • خرید فالوور ایرانی اینستاگرام
  • خرید لایک ایرانی اینستاگرام
  • خرید بازدید پست اینستاگرام
  • خرید خدمات ورود به اکسپلور

جمع بندی و نکات پایانی

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردم واقعا به دردتان خرده باشد. فراموش نکنید اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید. پیشنهاد می کنم هرگز به خرید فالوور های فیک و غیر واقعی برای اکانت اینستاگرام خود حتی فکر هم نکنید. دوست دارید که فالوورهای پیج خود را افزایش دهید، در این جور مواقع شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه و در کمترین زمان، با استفاده از سایت‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، فالوورهای پیج‌تان را افزایش داده و دوستان خود را شگفت زده کنید!

 

دکمه بازگشت به بالا