عمومی

چه قرصی برای لاغری خوبه؟

لاغری و تناسب اندام از جمله مواردی است که بسیاری از افراد آرزوی رسیدن به آن را دارند. به طور کلی تناسب اندام مزایا زیادی برای افراد به همراه داشته که از آن جمله می‌توان به سلامتی بیشتر اشاره کرد. همانگونه که می‌دانید اضافه وزن خود یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری‌های مختلف محسوب می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند به دلایلی نظیر کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی که با اضافه وزن همراه هستند، به فکر لاغری و کاهش وزن می‌افتند.

در سال‌های اخیر بحث زیبایی و تناسب اندام هم به این موضع اضافه شده و در نتیجه بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها در پی پیدا کردن روش‌هایی برای کاهش وزن هستند. تقاضای بالا سبب شده تا امروزه شاهد وجود روش‌های بسیار متنوعی برای کاهش وزن و رسیدن به لاغری باشیم که یکی از این روش‌ها مصرف دارو‌هایی نظیر قرص لاغری است. قرص لاغری خود دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آن‌ها هم دارای میزان اثر بخشی خاص خود هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأثیر قرص لاغری با ما همراه باشید.

قرص لاغری چیست

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رسیدن به کاهش وزن و لاغری روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید، حتماً نام قرص لاغری را شنیده‌اید. قرص لاغری یا همان قرص چربی سوز به نوعی دارویی محسوب می‌شود که بر روی میزان اشتها افراد تأثیر‌گذار است. به این ترتیب مصرف قرص لاغری سبب می‌شود تا میل و اشتهای افراد به خوردن غذا کاهش پیدا کند.

همانگونه که می‌دانید کاهش حجم غذای دریافتی سبب می‌شود تا بدن برای تأمین انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز اندام‌های مختلف شروع به چربی سوزی کرده و از این طریق انرژی مورد نیاز را تأمین کند. فرایند توضیح داده شده به درستی نشان‌دهنده این موضع است که مصرف قرص لاغری چگونه می‌تواند سبب کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده ال شود.

در خصوص تأثیر قرص لاغری بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمام قرص‌های لاغری موجود در بازار دارای اثر بخشی بالایی نیستند! به جهت اثر بخشی قرص لاغری و همچنین حفظ سلامت خود باید از دارو و قرص‌های لاغری استفاده کنید که دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو باشند. تائیدیه سازمان غذا و دارو نشان‌دهنده این مطلب است که قرص لاغری مورد نظر شما برای سلامت بدن مضر نمی‌باشد. قرص لاغری میل و اشتهای افراد به خوردن غذا را کاهش می‌دهد، اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که آیا تمام افراد می‌توانند از قرص لاغری استفاده کنند یا مصرف آن شرایط خاص خود را دارد؟ با ما همراه باشید.

What is a good pill for weight loss?

گن لاغری بالا برنده باسن زنانه ترک برند آرتان

اگر دچار افتادگی باسن و یا شل شدن عضلات ناحیه باسن هستید ، این مشکل خود را می توانید با گن بالا برنده باسن آرتان برطرف کنید . متاسفانه گرفتن رژیم غذایی تاثیری در رفع افتادگی باسن ندارد و بهترین روش برای جلوگیری و پیشرفت افتادگی باسن استفاده از گن بالابرنده باسن می باشد. ورزش کردن یا رفتن به باشگاه ممکن است به افزایش حجم عضلانی باسن کمک کند اما برای اکثر زنان تاثیری در شکل گیری یک باسن خوش فرم که انتظارش را دارند، ندارد. اما با استفاده از گن بالابرنده باسن اورجینال سریع ترین و بهترین راه برای داشتن باسن خوش فرم برای خانم ها می باشد .

شما می توانید با پوشیدن این بالابرنده باسن , علاوه بر لیفت و بالا بردن باسن به شکم و پهلو ها و همچنین ران پای خود فرم دهید . این مدل گن دارای الیاف با قابلیت کشسانی بالا می باشد که می تواند چربی های بدن شما را به حالت فشرده تبدیل و از افتادگی عضلات بدن تان جلوگیری کند .

معرفی گن :

گن لیفت باسن آرتان محصول کشور ترکیه میباشد و یکی از برند های مطرح گن اورجینال است گن های بسیار زیادی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است اما گنی که ما قصد معرفی آن را به شما داریم گن بالا برنده باسن میباشد این گن علاوه بر بالا بردن باسن پهلو و شکم شما را جمع میکند یعنی شما با خرید گن بالابرنده باسن گن جمع کننده شکم را نیز خریده اید .جنس گن شکم بند زنانه از مواد مایکرو فایبر ساخته شده است و شما در استفاده طولانی مدت هیچ گونه اثری از عرق و بو در آن نخواهید دید.

چه کسانی می‌ توانند قرص لاغری مصرف کنند:

برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، در وهله اول ورزش اصولی و رژیم غذایی پیشنهاد می‌شود. ورزش بهترین و سالم‌ترین روش برای چربی سوزی و کاهش وزن است. اما در برخی شرایط رژیم غذایی و ورزش برای چربی سوزی و رسیدن افراد به ورزن ایده ال مؤثر نیست. در چنین مواردی پزشک با بررسی شرایط شخص مراجعه‌کننده مصرف قرص لاغری را به وی پیشنهاد می‌دهد. یکی از این شرایط مواردی است که شاخص توده بدنی شخص بیشتر از 30 باشد. در مواردی که شخص مشکلات پزشکی مرتبط با چاقی نظیر دیابت داشته باشد هم پزشک مصرف قرص لاغری که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است را به وی پیشنهاد می‌کند.

مورد توضیح داده شده در مورد اینکه مصرف قرص لاغری تنها باید با نظر پزشک و در شرایط خاص شروع شود، به درستی نشان‌دهنده این نکته است که تحت هیچ شرایطی نباید قرص لاغری را به صورت سرخود مصرف کنید. پزشک قبل از تجویز هر نوع قرص لاغری پرونده پزشکی شخص را بررسی می‌کند و در این صورت سلامت شخص با مصرف قرص لاغری به خطر نمی‌افتد. برخی از افراد هم به تشخیص پزشک مجاز به مصرف قرص لاغری نیستند که از آن جمله می‌توان به زنان باردار و زنان شیرده اشاره کرد.

در خصوص تأثیر قرص لاغری هم تحقیقات زیادی انجام شده که نتایج این تحقیقات نشان‌دهنده مؤثر بودن قرص لاغری در زمینه چربی سوزی است. به طور متوسط می‌توان گفت مصرف قرص لاغری که دارای استاندارد‌های لازم از طرف سازمان غذا و دارو است به مدت 12 هفته می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی کاهش وزن و لاغری داشته باشد. توجه داشته باشید که تأثیر‌گذاری قرص لاغری در صورتی است که همراه با تغییر سبک زندگی باشد.

قرص هایی که در ادامه معرفی میشن صرفا جهت معرفی و جنبه تحلیلی دارد. و خانم بهاره غفاری هیچگاه استفاده از هیچ قرص لاغری رو توصیه نمیکنند و همواره گفته شده که بهترین قرص لاغری ورزش است.

گن لاغری چیست؟

گن ساعت شنی انچری کلمبیا نوعی از لباس فشرده سازی می باشد.به طوری که وقتی آن را بپوشید چربی های ناحیه معده و پهلوها را به حالت فشرده در آورده تا مقداری از حجم شکم و پهلو را اصلاح و فشرده کند،نکته مهم در تهیه گن ها استفاده از گن هایی مناسب با سایز بدنتان است؛ زیرا اگر گن هایی را بپوشید که کوچک تر هستند ،بر کاهش وزن شما تاثیری نخواهند داشت و حتی ممکن است که ورم هایی را در بدنتان ایجاد کند.

انواع قرص لاغری:

قرص‌های لاغری موجود در بازار دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها با وجود شباهت عملکرد با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند. در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص انواع قرص لاغری و تأثیرات هر یکی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • قرص لاغری چربی سوز: این نوع از قرص‌های لاغری همانگونه که از نام آن‌ها پیدا است، بر روی چربی سوزی مؤثر هستند. در خصوص نحوه تأثیر‌گذاری این نوع قرص لاغری لازم به توضیح است که در طی روند هضم طبیعی مواد غذایی در سیستم گوارش مواد غذایی خورده شده در روده کوچک توسط بدن جذب می‌شوند. در این مرحله نقش قرص‌های لاغری چربی سوز نمایان می‌شود و این قرص‌ها با تأثیر‌گذاری بر روی سیستم گوارش از جذب شدن چربی توسط روده جلوگیری می‌کنند. توجه داشته باشید که برخی از ویتأمین‌ها محلول در چربی هستند و در نتیجه عدم جذب چربی توسط بدن سبب می‌شود تا این ویتأمین‌های نظیر ویتأمین A. E. D جذب بدن نشود. در نتیجه دفع چربی و ویتأمین‌های محلول در آن می‌تواند در طولانی مدت سبب بروز سو هاضمه در شخص شود!
  • قرص لاغری افزایش دهنده متابولیسم بدن: این دسته از انواع قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن و همچنین افزایش دمای بدن سبب افزایش میزان چربی سوزی بدن می‌شود. به طور معمول این دسته از قرص‌های لاغری بر پایه کافئین ساخته می‌شوند، زیرا کافئین خود دارای تاثرات چربی سوزی است.
  • قرص های لاغری کاهش اشتها: این قرص‌ها با افزایش احساس سیری و در نتیجه کاهش اشتها سبب لاغری و کاهش وزن می‌شوند. اصلی‌ترین ماده سازنده این نوع از قرص‌های لاغری فیبر است. فیبر نوعی کربوهیدرات محسوب می‌شود که در بدن هضم نمی‌شود، به این معنا که مصرف کربوهیدرات قند خون را افزایش نداده و هضم نشده از سیستم گوارش خارج می‌شوند.

قرص های لاغری ممانعت کننده از جذب چربی: این دسته از قرص‌های لاغری از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کنند و از این طریق بر روی کاهش وزن مؤثر هستند

عملکرد بادی لوسیون سامی استایلیش

لوسیون ضد سلولیت سامی استالیش یک چربی سوز طبیعی است که پس از استفاده، متابولیسم بدن را افزایش داده و در مدت کوتاهی شروع به چربی سوزی و کاهش سایز می شود.عصاره قهوه، جینسینگ، گلیسیرین، کافئین از جمله مواد مهم به کار رفته در این لوسیون خارق العاده است که باعث افزایش کارایی محصول می شود. همچنین محصول فوق با توجه به ترکیبات عالی به کار رفته در آن، می تواند برای ماساژ درمانی و رفع خستگی نیز استفاده شود. با استفاده مکرر از لوسیون لاغری سامی استایلیش، گردش خون و متابولیسم بدن افزایش یافته که باعث کاهش وزن و سایز بدن می شود.

دکمه بازگشت به بالا