دانش و سلامتکسب و کار برتر

گن لاغری زنانه مادام

گن لاغری زنانه، این محصول به جرأت یکی از پرطرفدار ترین لباس های فرم دهنده در میان خانم ها محسوب می شود. اگر بدن شما در قسمت های مختلف نامتناسب باشد، نگران نباشید با پوشیدن گن می توانید به مهمانی رسمی، دوستانه و یا هر مکان دیگری که در آن جا از بدن خود خجالت می کشید شیک و خوش تیپ باشید. اگر مدت زیادی از گن های لاغری استفاده کنید، می توانید به مرور چربی های جمع شده در قسمت های ران، شکم، بازو، باسن و پهلوهای خود را از بین ببرید که این امر موجب می شود استایل و تیپ مد نظرتان به دست آید.

گن لاغری زنانه مادام

گن لاغری چربی سوز چیست؟ در دنیای امروزی استفاده کننده های این محصول بسیار زیاد شده است. این محصول محبوب جدا از نقش مهمی که در خوش استایل شدن شما دارد می تواند برای خانم هایی که عمل پیکر تراشی را انجام داده اند بسیار کاربردی باشد. گن ها معمولا از پارچه های کشی مانند اسپاندکس و لیکرا ساخته می شوند که خاصیت این نوع پارچه ها، لاغری در قسمت های تحت فشار مانند پهلوها ،شکم و باسن می باشد که با گذشت زمانی بعد از استفاده چربی های جمع شده در آن قسمت ها از بین می روند.

انواع گن لاغری زنانه

گن زنانه شکم و پهلو

این مدل گن ها در بین خانم ها محبوبیت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. ناحیه ی شکم و پهلو را در بر می گیرد که باعث از بین بردن چربی در قسمت های شکم و پهلو می شود. اگر به دنبال لاغری در این دو قسمت می باشید، پیشنهاد می کنیم این محصول را تهیه کنید البته خانم هایی هم که عمل پیکر تراشی را انجام داده اند هم می توانند از این مدل گن استفاده کنند. گن های ساعت شنی از این مدل گن ها می باشد که قدرت بسیار زیادی در آب کردن چربی های بدن شما دارند.

گن زنانه کتف و بازو

این مدل از گن ها به شکل سوتین بسته می شوند که قسمت های کتف و بازوها را در بر می گیرند. برای آب کردن چربی های انباشته شده در قسمت بازوها که یکی از قسمت های اصلی انباشته شدن چربی است بسیار کاربردی است. گن های سوتین دار هم از این دسته گن ها می باشد.

گن شورتی زنانه

این مدل گن ها طوری طراحی شده اند که قسمت های شکم، پهلو و باسن را در بر می گیرند. با استفاده طولانی مدت از این مدل گن ها می توانید باسن خود را خوش فرم کنید تا با پوشیدن هر لباسی شیک و جذاب به نظر برسید.

گن زنانه یکسره

این مدل گن ها نقاط شکم و پهلو، سینه، ران و باسن را در بر می گیرند. شکل این مدل از بالا شبیه تاپ می باشد و از پایین به شلوارک زنانه شباهت دارد. با استفاده از این مدل میتوان روی تمام نقاط چربی بدن تاثیر گذاشت فقط در استفاده از این مدل شاید کمی اذیت شوید آن هم به دلیل یک تیکه بودن آن می باشد. گن شلوارک یا پادار از جزو همین دسته گن ها محسوب می شوند.

نکات مهم در هنگام خرید گن لاغری زنانه

قیمت گن زنانه

اولین و مهم ترین نکته در مورد خرید گن لاغری زنانه قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهم و تاثیر گذاری در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری باید مقدار بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه، خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب حذف شده و خرید برایتان آسان می‌شود.

جنس گن زنانه

جنس گن یکی از موارد مهم در هنگام خرید گن لاغری مردانه و زنانه می باشد. همیشه به دنبال جنسی با کیفیت و بادوام باشید چون گن ها در مواقع بسته شدن به آن ها فشار زیادی وارد می شود که اگر کیفیت خوبی نداشته باشند دچار پارگی می شوند. اما اگر جنس مقاومی را تهیه کنید نه تنها پاره نمی شوند، بلکه در روند لاغر شدن به بدن شما کمک شایانی می کنند.

  1. گن لاغری کد 1594

مشخصات محصول   محصولی که در سایت ما است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد. گن لاغری زنانه ارزان تا آخرماه در سایت ما موجود شد

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد.

استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن لاغری مردانه از کجا بخریم ؟ با شماره تلفن 09101717764 تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا