دانش و سلامتکسب و کار برتر

گن لاغری فول بادی

گن بعد از لیپوساکشن فول بادی زنانه مدل 1580

گن ساعت شنی شش قزنه (آستین دار و پادار) مناسب کسانی که بازو و ران را همزمان با شکم و پهلو انجام شده است، مناسب است. این گن فول بادی دارای سه ردیف قزن از جلو می باشد که امکان تغییر تا سه سانتی متر (یک سایز) رو به شما میدهد. قزنهای فلزی و بادوام در دوخت بکار رفته که از بهترین نوع قزن کوچک هست که بدن را اذیت نمی کند. در زیر قزن ها یک لایه پنبه ای برای جلوگیری از تماس قزن ها با بدن بکار رفته که قزن ها به طور مستقیم با بدن تماس نداشته باشند.

گن لاغری فول بادی

باید اشاره کنم که قزن دارای مزیت هایی به نسبت زیپ هست که امکان تنظیم و نسبتا مسطح بودن (چون زیپ سطح زمخت تری دارد و از زیر لباس ممکن است مشخص شود) از جمله این مزیت هاست.  آستین این گن فول بادی تا پایین آرنج امتداد دارد و مهم است که بدانید آستین کوتاه تر که در بعضی از برندها موجود می باشد، ممکن است اوایل بنظر راحت تر باشد اما در بلند مدت به علت فشار نامتوازن به دست، در گردش خون دستها مشکل ساز شود و باعث ایجاد تورم می شود. این مدل گن پادار تا پائین زانو، از قسمت فاق باز هستش. جنس پارچه لایکرا که از بهترین نوع پارچه های پزشکی مناسب گن ساعت شنی جلیقه هست، در تولید این مدل نیز بکار رفته است.

مناسب برای جراحی های:

  • لیفت بازو و لیپولیز شکم، پهلو، کنار سینه و ران
  • انواع جراحی لاغری بازو، شکم، پهلو، کمر و ران
  • بازو و لیپولیزر شکم، پهلو، کمر و ران
  • ابدومینوپلاستی شکم و لیپوساکشن بازو، پهلو، کمر و ران

راهنمای نگه داری گن های طبی

1- برای شستشو از آب سرد یا زیر ˚ 30 استفاده شود. حتما شستشو دستی و بدون استفاده از ماشین لباس شویی باشد. میتوانید از صابون بچه یا شامپوی بچه استفاده کنید. توجه فرمایید به هیچ وجه از پودر شستشو، مایع سفید کننده و مایع نرم کننده استفاده نشود.

2- در زمان خشک کردن، گن را در تابش مستقیم نور آفتاب و حرارت مستقیم وسایل گرمایشی قرار ندهید و گن را بر روی سطح صاف بگذارید.

3- در دوران استفاده از گن از پوشیدن لباس های تنگ، زبر و شلوار جین خودداری کنید، زیرا باعث پوسیدگی و از بین رفتن گن میشود.

4- گن های طبی به دلیل داشتن بافت نرم و لطیف، آسیب پذیر میباشند. لذا خواهشمند است از تماس ناخن های تیز و قسمتهای زبر لباس با گن جلوگیری نمایید. (حتما هنگام پوشیدن گن از دستکش نخی استفاده شود.) کلیدواژه: گن لیپوماتیک تمام بدن زنانه اورافیکس، قیمت گن فول بادی ارافیکس، قیمت گن لاغری شکم و پهلو زنانه، گن لاغری یکسره زنانه گن زنانه فول بادی واریتکس ۲۲۴ مخصوص کسانی است که عمل شکم و پهلو و سینه و ران و بازو و مچ انجام دادند.

نواحی تحت پوشش: سینه و شکم و پهلو و بازو و ران و مچ و پشت به صورت کامل . البته لازم به ذکر هست با توجه به اینکه تمامی گن های واریتکس دوخته شده از لاکرو ۰۰۶ هستند علاوه بر خاصیت طبی برای دوستانی که عمل نکردند و دنبال گن جهت لاغری و فرم دهی هستند نیز مناسب می باشد لازم به ذکر هست که تمامی محصولات واریتکس دارای گارانتی طلایی و تعویض به مدت ۶ ماه برای تمامی مشکلات ناشی از تولید می باشد. گن لاغری کل بدن واقعا چیست و چه تاثیر روی لاغری دارد؟ گنی که بتواند کل اندام شما را چند سایز کوچک تر کند تا بتوانید لباس دلخواه خود را به تن کنید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

امروزه خیلی ها از دیدن چربی های اضافه در بدن احساس نارضایتی می کنند؛ به خصوص افرادی که در قسمت کل بدن با چربی اضافه مواجه هستند. چنین شرایطی هنگام رفتن به مهمانی و پوشیدن یک لباس خاص بسیار کلافه کننده است. اما ساده ترین راه حل برای رهایی از چربی ها استفاده از گن است؛ اما نه هر گنی. برخی گن های لاغری نه تنها مشکل را رفع نمی کنند، بلکه شرایط پیش آمده را برای شخص سخت‌تر می‌کنند.  حال اگر تمام فکرتان درگیر تهیه گن لاغری کل بدن است؛ توصیه می کنیم در این مقاله  به نکات کلیدی تهیه گن لاغری مردانه یا زنانه گوش دهید.

گن ساعت شنی ۹ فنره برای پوشش کل بدن زنان به گونه ای است بطور کامل اندام را پوشش داده و بدن را جمع میکند که باعث میشود در اولین نگاه تناسب اندام دیده شود.و در سایزهای مختلف متناسب با اندام بانوان طراحی شده است .این گن باعث کاهش سایز سینه، باسن، شکم،پهلوها و ران میشود و کسانی که جراحی های زیبایی در ناحیه شکم و پهلو انجام داده اند ازین محصول جهت سفت شدن محل جراحی شده استفاده کنند.این نوع گن برای لاغری کل بدن در زنان استفاده میشود و در زیر لباس سایه نمی اندازد و جنس آن از کش مقاوم و جنسی بسیار لطیف دارد . لاغر شدن در یک چشم به هم زدن .

همیشه اولین راه حلی که برای بدست آوردن تناسب اندام به ذهن می‌رسد، تهیه گن‌ لاغرکننده است. برخی گن‌های لاغری موجود در بازار در پروسه لاغر شدن هم کمک کننده هستند. چراکه هنگام پوشیدن گن تعریق بدن افزایش پیدا می‌کند و با کاهش آب میان بافت بدن شما شاهد لاغر شدن با سرعت خواهید بود. البته این لاغر شدن به این معنا نیست که شما چربی از دست می‌دهد؛ بلکه تنها آب بدن شما از بین می رود. پس تاثیر گن لاغری بیشتر در زمینه فشرده سازی پهلوها، شکم، سینه، ران و باسن است. معمولاً گن‌های لاغری کل بدن نسبت به دیگر گن ها که در ناحیه خاصی استفاده می شود کمی سخت تر است. چرا که شما مجبور هستید کل اندام انسان را تحت فشار قرار دهید.

استفاده از گن تنها برای لاغر نشان دادن اندام نیست؛ بلکه خیلی از ورزشکاران برای سفت کردن عضلات خود از گن استفاده می کنند. پوشیدن گن موجب می شود اندام خوش فرم تر نشان داده شود و چربی های اضافه دیگر به چشم نیاید و شما می توانید در کنار تهیه گن لاغری کل بدن، هم از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید و هم با انجام فعالیت های ورزشی به چربی سوزی و کاهش وزن بپردازید. اگر مجبور هستید بعد از جراحی، گن لاغری کل بدن تهیه کنید، حتما برای استفاده درست به دستورات پزشک دقت کنید. چرا که تاثیر استفاده ازگن لاغری بعد از عمل جراحی بسیار مفید است و موجب می شود و دوره بهبودی تان سریع تر شود.

معمولا استفاده از گن های لاغری در طول شبانه روز به مدت دو هفته تجویز می شود که در ترمیم محل عمل و جریان خون ناحیه بسیار کمک کننده است. نکات کلیدی برای تهیه گن لاغری به محض این که تصمیم گرفتید گن لاغری تهیه کنید، با تنوع بسیار بالا گن مواجه می شوید. حتی گن های لاغری از نظر جنسیت هم تفکیک شده هستند. یعنی مردان هم می توانند از گن لاغری مردانه استفاده کنند. پس در اولین مرحله باید لاغری زنانه را از مردانه جدا کنید. سپس در میان مدل های مختلف به نتیجه برسید کدام مدل گزینه های بهتری برای کاهش سایز شما خواهد بود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا