عمومیکسب و کار برتر

چاپ چسب ارزانترین تبلیغ برای کسب و کار

چاپ چسب یکی از ارزانترین و موثرترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار شما می باشد که با کمترین هزینه می توانید لوگوی برند خود را بر روی چسب چاپ کنید و در بسته بندی محصولات استفاده کنید تا در دید مشتریان قرار گیرد و با توجه به اینکه لوگو و نام شرکت روی قسمت چسب دار چاپ می شود، پاک هم نمی شود. امروزه تولید کنندگان زیادی در صدد تولید چاپ بر روی نوار چسب می باشند این محصول انواع مختلفی دارد و شما می توانید با چاپ روی نوار چسب محصولات خود را با نام تجاری خود تبلیغ کنید.

چاپ چسب ارزانترین تبلیغ برای کسب و کار

چاپ چسب ارزان

با توجه به اینکه چاپ چسب دارای قیمت های متفاوتی از نظر تعداد رنگ و نوع چاپ می باشد، در صورتی که به دنبال تبلیغات ارزان هستید، و می خواهید برای چاپ و بسته بندی هزینه کمتری پرداخت نمایید می توانید از خدمات چسب تهران در چاپ تک رنگ روی چسب شفاف استفاده کنید. همچنین می توانید از کارتن های ساده بدون چاپ در تعداد کم استفاده کنید و سپس برای تبلیغ کار خود از چاپ چسبی با رنگ و برند خود برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید.

چاچ چسب به صورت می باشد؟

چاپ چسب را می توان در رنگ های سبز، آبی، آبی تیره، زرد، سیاه، قرمز، نارنجی انجام داد.  معمولا در سری اول قیمت چاپ چسب به خاطر ساخت کلیشه کمی بالاتر است. اما در سری های بعدی می توان از همان کلیشه قبلی استفاده کرده و قیمت چاپ چسب ارزانتر از سری اول می باشد.

جهت چاپ چسب دو روش وجود دارد که در روش اول، در ابتدا چاپ روی سلفون شفاف انجام می شود و پس از چاپ، سلفون ها را با رزین چسب می پوشانند.  این کار باعث افزایش دوام و کیفیت کار می شود.

در روش دوم مستقیما رو چسب نواری چاپ انجام می شود.

چاپ چسب ارزانترین تبلیغ برای کسب و کار

چاپ روی چسب پهن

انواع چاپ روی چسب پهن بسته به نوع چسب متفاوت می باشد و برای مواد مختلف با توجه به پیشرفت صنعت چاپ می توان انواع مختلفی از چاپ را انجام داد.

چسب ها در سایزها و ابعاد مختلف قابل چاپ می باشند و به راحتی می توانید برای هر شرایطی از این چسب ها در رنگ های مختلف استفاده کنید.

در حال حاضر تکنیک های چاپ به قدری پیشرفته است که امکان چاپ روی نوار چسب های با عرض های مختلف وجود دارد. اما چاپ چسب 5 سانتی متری به دلیل کاربردهای فراوان محبوبیت بیشتری دارد.

چسب 5 سانتی متری با قدرت چسبندگی بالایی که دارد در موقعیت های مختلف استفاده می شود و تبلیغات بهتری با چاپ روی این چسب امکان پذیر است.

مزایای چاپ لوگو و برند روی چسب

مزایای چاپ لوگو و برند روی چسب بسیار زیاد است و یکی از مهمترین آنها تبلیغات به ساده ترین شکل ممکن است. اما به طور کلی در این قسمت به مهم ترین مزایای چاپ چسب می پردازیم:

می توان به ساده ترین شکل ممکن کسب و کار برند و محصولات مختلف را تبلیغ کرد.

روی چسب ها امکان درج لوگو، طرح خاص، نام و سایر اطلاعات خاص برای هر شرکت و محصول وجود دارد.

کیفیت و ماندگاری چاپ چسب به دلیل قرار گرفتن در داخل بسیار بالاست و در اثر نفوذ رطوبت از بین نمی رود.

امکان بسته بندی کردن محصولات مختلف با چسب چاپی برای حفظ اصالت محصولات وجود دارد.

نوع بسته بندی کالا و محصولات را کاملا انحصاری می کند.

ویژگی های چاپ برای نوار چسب با کیفیت خوب

اکنون که استقبال از چاپ نواری افزایش یافته است، بسیاری از مراکز خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می دهند. اما شناخت برخی از مراکزی که به صورت حرفه ای کار می کنند این امکان را فراهم کرد تا چسب باکیفیت با چاپ عریض به دست آید.

مهم ترین ویژگی های چاپ بر روی نوار چسب باکیفیت به شرح زیر است:

امکان چاپ روی نوار از یک رنگ تا 5 رنگ مختلف

امکان ساخت هر حلقه نوار چسب در اندازه دلخواه مشتری

قابلیت برش حلقه های چسب با عرض های مختلف

امکان چاپ طرح و نام شرکت با زمینه رنگی در حداقل نسخه

چاپ لوگو از قسمت چسب برای جداسازی آن

چگونه خدمات چاپ چسب را سفارش دهیم؟

برای سفارش چاپ چسب پهن با لوگوی مرغوب و قیمت مناسب مجموعه چسب تهران یکی از بهترین مراکزی است که می توانید با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید تا از خدمات پیشرفته آنها بهره مند شوید. ابتدا باید طرح مورد نظر را برای آنها ارسال کنید و پس از تایید طرح، هزینه های چاپ با توجه به نوع درخواست شما اعلام می شود و پس از ثبت سفارش، می توانید محصول سفارش داده شده را با بالاترین کیفیت و به تعداد دلخواه در کوتاه ترین روز کاری تحویل بگیرید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا