فرهنگ و هنرکسب و کار برتر

چاپ طرح دلخواه شما روی شیشه در هنرنوین

ارائه خدمات انواع چاپ با طرح دلخواه و فوری در هنر نوین

چاپ روی پلکسی و چاپ فلت بد یکی از روش های پرکاربرد چاپی است که امکان چاپ طرح بر روی سطوح مختلف مانند پارچه، شیشه، کاشی، چوب، پلاستیک و… را ممکن می‌کند. مرکز چاپ هنر نوین مفتخر است خدمات چاپ روی اجسام مختلف را با بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در این نوشتار به سه مورد از خدمات چاپی پرطرفدار این مجموعه، چاپ استیکر با طرح دلخواه، چاپ مش فوری و چاپ پارچه می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات، توجه شما را به ادامه این مطلب جلب می‌نماییم.

چاپ طرح دلخواه شما روی شیشه در هنرنوین

چاپ استیکر

استیکر یا وینیل متریالی نازک است ازجنس پی وی سی که پشت آن چسب دارد. چاپ استیکر و وینیل به دلیل مزایایی که دارد، در حال حاضر یک نوع چاپ پرطرفدار است. یکی از مهمترین مزایای آن، صرف هزینه کم و سرعت چاپ است که می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

چاپ استیکر با طرح دلخواه

برای چاپ استیکر با طرح دلخواه توجه داشته باشید تصویری که برای سفارش چاپ انتخاب می‌کنید، باید تصویری با کیفیت مناسب باشد. در این راستا کارشناسان هنر نوین به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصویر را برای چاپ انتخاب کنید. تنها کافی است تصویر مد نظر را به کارشناسان ما ارائه دهید تا در اسرع وقت آن را بررسی نمایند و پس از تائید اقدامات مربوط به چاپ آن را انجام دهند. خوشبختانه به دلیل وجود دستگاه‌های پیشرفته چاپ نظیر دستگاه فلت بد یووی، چاپ استیکر با طرح دلخواه در مدت زمانی کوتاه امکان پذیر است.

انواع استیکر

استیکر‌ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام برای مصرف خاصی طراحی شده‌اند. انواع استیکر عبارتند از:

  • استیکر شیشه‌ای: این نوع استیکر همان‌طور که از نامش پیداست دید 2 طرفه دارد.
  • استیکر شیری: این‌ نوع استیکر برخلاف استیکر شیشه‌ای زمینه سفید رنگ دارد.

چاپ استیکر شیشه‌ای مصرف محدود‌تری به نسبت چاپ استیکر شیری دارد؛ چرا که برای چاپ روی استیکر شیری می‌توان از رنگ بندی بیشتری استفاده کرد و لذا طرح‌های جذاب تری را به چاپ رساند. البته نصب استیکر شیری نیز مراحل ساده تری دارد و این موضوع هم باعث شده تا طرفداران بیشتری در امر تبلیغات داشته باشد.

نکاتی درباره چاپ استیکر با طرح دلخواه در نیوآرت

  • در مرحله نصب استیکر باید دقت کنید محل نصب باید به خوبی به وسیله آب و مواد شوینده تمیز شده باشد. در غیر این صورت استیکر به خوبی جذب سطح نمی‌شود و قدرت چسبندگی خود را در برخی نقاط سطح مورد نظر شما که آلودگی وجود دارد؛ از دست می‌دهد.
  • طرحی که برای چاپ روی استیکر سفارش داده‌اید به گونه‌ای چاپ می‌شود که برای مکان مورد نظر شما مناسب باشد‌؛ لذا اگر تصمیم به تغییر محل چسباندن استیکر کنید، ممکن است طرح چاپ شده روی استیکر به خوبی با آن هماهنگ نشود.
  • اگر طرحی که سفارش دادید، دارای خطوط منظم باشد و نوشته روی آن درج نشده باشد، می‌توانید آن را به دلخواه به صورت عمودی یا افقی نصب کنید.
  • نصب استیکر با توجه به فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد، باید با دقت انجام گیرد. مثلا نصب استیکر روی وسایل نقلیه که مدام در حرکت هستند و در برابر عوامل آسیب‌زا نظیر گرد و غبار، باد و باران، نور خورشید و… قرار دارند باید به گونه ای انجام شود که زود دچار برآمدگی نشود.
  • اگر می‌خواهید چاپ استیکر با طرح دلخواه شما تا مدتی طولانی دوام داشته باشد، حتما به مرکز چاپ اطلاع دهید تا از جوهرهای مرغوب در این کار استفاده کنند. گرچه این کار ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد ولی باعث می‌شود در طولانی مدت طرح تبلیغاتی چاپ شده شما دچار کهنگی نشود و همچنان از طریق آن سال‌های سال جذب مشتری داشته باشید.

چاپ مش چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا باید بدانیم که مش به متریالی گفته می شود که روی آن سوراخ‌های بسیار ریزی وجود دارد. چاپ مش به دو صورت معمولی و پشت چسب دار انجام می‌شود که هر کدام موارد مصرف خاصی دارند. از چاپ مش پشت چسب دار برای پوشش شیشه‌ها استفاده می‌شود که این امکان را به شما می دهد تا شیشه را با طرحی زیبا تزئین کنید. این نوع چاپ قابلیت عبور نور را نیز برای شما به ارمغان می آورد که باعث می‌شود دید به طور کلی از بین نرود و هم اینکه از روشنایی روز استفاده شود. از چسب مش برای تبلیغات روی مکان‌های مختلف مثل شیشه، استند، دیوار و… استفاده می شود‌.

چاپ مش فوری

مرکز چاپ هنر نوین با وجود پرسنل ماهر و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته چاپ دیجیتال، چاپ روی انواع اجسام نظیر مش را به سرعت انجام می‌دهد. فرایند چاپ مش فوری به این صورت است که پس از انتخاب طرح توسط شما دستگاه فلت بد جوهر را روی کار با دقت بالا می پاشد و سپس فورا توسط اشعه یووی جوهر پاشیده شده روی سطح کار خشک می شود. سرعت خشک شدن جوهر توسط اشعه یووی باعث می‌شود طرح کاملا تمیز در بیاید چرا که از حرکت جوهر جلوگیری می کند. علاوه بر این سرعت کار بالا رفته و سفارش فورا به شما تحویل داده می‌شود.

مزایای چاپ مش فوری

  • قیمت مناسب
  • دوام بالا
  • قابلیت نصب و جداسازی آسان
  • بدون محدودیت

کاربردهای چاپ روی مش

حتما تا به حال شیشه اتوبوس‌ها را دیده‌اید که از بیرون روی آن استیکر چسبانده شده و از داخل حالت دودی دارد. برای این کار از چاپ مش استفاده می‌شود که هم کاربرد تبلیغاتی دارد و هم از ورود نور آزاردهنده برای مسافران داخل اتوبوس جلوگیری می‌کند. علاوه بر شیشه‌های اتوبوس از چاپ مش برای پارتیشن بندی دفاتر کاری نیز استفاده می‌شود که حریم خصوصی طرفین حفظ شود و در عین حال عبور نور نیز امکان پذیر باشد.

از دیگر کاربردهای مهم چاپ مش می‌توان به پوشش شیشه‌های مغازه اشاره کرد که باعث می‌شود قسمت‌های خاصی پوشیده شود و از بیرون دید نداشته باشد. رستوران‌ها و کافه‌ها برای فراهم کردن فضای آرام برای مشتریان از این متریال استفاده می‌کنند تا مشتریان بتوانند فضای بیرون را مشاهده کنند.

قیمت چاپ پارچه

یکی دیگر از خدمات ما، چاپ مستقیم روی پارچه است که محبوبیت بالایی در صنعت مد دارد چرا که زیبایی بیشتری به پارچه می‌بخشد و تنوع آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. این کار بر روی انواع پارچه‌ها برای مصارف مختلف نظیر لباس، شال و روسری، پرده، روکش‌های پارچه‌ای و… انجام می‌شود.

استفاده از طرح و تصاویر جذاب، قیمت مناسب، مقاومت زیاد در برابر آب، کیفیت بالای چاپ و… باعث استفاده زیاد این نوع چاپ شده است. چاپ روی پارچه تبلیغاتی بیلبوردها، ‏لایت باکس‌های تبلیغاتی و قاب عکس هنری و تزئینی و… کاربرد دارد. در برآورد قیمت چاپ پارچه مواردی تاثیر گذار است که عبارتند از: ابعاد، جنس پارچه، طرح انتخابی، میزان ماندگاری و… .

سخن آخر

چاپ استیکر با طرح دلخواه، چاپ مش و چاپ پارچه سه مورد از خدمات مرکز چاپ هنر نوین است که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم.این مرکز چاپ با سابقه خدمات چاپ روی انواع اجسام را انجام می‌دهد، تنها کافی است از طریق سایت و اطلاعات تماس زیر با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه چاپ برخوردار شوید.

چاپ طرح دلخواه شما روی شیشه در هنرنوین

چاپ روی شیشه

یکی  دیگر از موارد چاپ،چاپ  روی اشیا است که میتوان به چاپ روی شیشه اشاره کردکه این نوع چاپ یکی از اصلی ترین فعالیت های گروه  چاپگران مدرن میباشد. چاپ روی شیشه عموما به دوصورت عادی و شیشه سند بلاست انجام میشود اما چاپ روی شیشه دارای انواع دیگری میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

چاپ روی شیشه – کاربردها

از موارد استفاده این نوع چاپ می توان به کاربرد مربوط به شرکت ها و سازمان ها مانند چاپ تندیس و تابلوهای کریستالی برای امور تبلیغاتی و دکوراسیون، چاپ لوگو ، شعارهای تبلیغاتی و غیره بر روی شیشه نام برد . همچنین از کاربردهای دیگر چاپ روی شیشه به استفاده در در امور خانگی و مواردی همچون چاپ تصویر طبیعت یا عکس سفارشی دلخواه مشتری بر روی شیشه اشاره کرد که محصول نهایی با قرار گیری در مقابل نور صحنه زیبایی را رقم خواهد زد. چاپ شیشه گزینه ای بسیار متناسب جهت استفاده در دکوراسیون داخلی وخارجی میباشد.

در مجموعه چاپ هنر نوین از ترکیب رنگ هایی با قابلیت ماندگاری بالا برای چاپ روی اجسام استفاده میگردد که با انجام شستشوی عادی و به کارگیری حلال های معمولی مانند تینر قابل پاک شدن نبوده و حتی با استفاده در فضای بیرونی محل مورد نظر شما ماندگاری و کیفیت رنگ ثابتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد

چاپ مستقیم روی شیشه را می توان در اقسام ، شیشه سکوریت ، شیشه میرال ، کابین آسانسور ، کابین دور دوشی ، تابلوی شیشه ای ، درب اتوماتیک ، شیشه دکوراتیو ، بین کابینتی ، پارتیشن ، درب اطاق ، شیشه بالکن ، پنل رادیاتور ، شیشه های نمای ساختمان و انواع دیگر به کار گرفت

چاپ شیشه در این مجموعه بصورت دیجیتال، مستقیم بر روی سطح شیشه انجام می شود و به شما امکان می دهد که بدون محدودیت در طرح ، تعداد رنگ و یا ابعاد از آن برای تزینات داخلی از قبیل: انواع پارتیشن، انواع دربهای شیشه ای ( درب های کشویی، تلسکوپی، درب های ورودی یک یا چند لت )، انواع تابلوهای نفیس ( چاپ عکسهای آتلیه ای و یا عروس و داماد )، انواع آب نماها، برای ویترین  و یا داخل آکواریوم ها، داخل استخرها و غیره استفاده نمایید. چاپ شیشه با سیستم یو وی جت ( UV Jet ) انجام شده و پس از چاپ هیچگونه حلالی ندارد و در محیط های نمناک و یا مرطوب قابل استفاده می باشد.

آشنایی با چاپ روی شیشه (Glass Printing)

چاپ شیشه امروزه در صنعت دکوراسیون و تبلیغات نمایشگاهی یکی از پرکاربردترین و محبوبترین متریال‌ها است که از آن بیشتر برای جذابیت ظاهری و یا امور تبلیغاتی استفاده می‌شود. از آنجایی که شیشه متریالی شکننده است برای زیباتر کردن ساختمان‌ها و مراکز تجاری از نوعی شیشه به نام شیشه سکوریت استفاده می‌شود. چاپ روی شیشه تبلیغاتی در شرکت ما با استفاده از دستگاه فلت بد انجام می شود.

شیشه‌های سکوریت به دلیل طی کردن یک فرآیند حرارتی، بسیار سخت می‌شوند بطوریکه مقاومت شان در برابر ضربه تا 5 برابر افزایش می‌یابد این شیشه‌ها علاوه بر استحکام و ایمنی بالا قابلیت چاپ بالایی دارند. کاربرد چاپ این نوع شیشه دکوراتیو بوده و برای فضای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر خلاف کاغذ یا پارچه، شیشه غیر قابل جذب و شفاف است بنابراین فناوری چاپ دیجیتال باید سازگار با این خاصیت شیشه باشد.

قیمت چاپ شیشه

قیمت چاپ عکس روی شیشه بر اساس زمان یا متراژ چاپ، نوع پوشش محاسبه می‌گردد.

چاپ فلت بد شیشه‌ای

در چاپ فلت بد شیشه برای خشک شدن جوهر از لامپ یووی استفاده می‌شود همین امر سبب افزایش مقاومت جوهر در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین در برابر نور آفتاب گردیده، این ویژگی ها چاپ مستقیم شیشه را برای استفاده در فضای خارجی مناسب می‌سازد و زیبایی این نوع چاپ را بر روی شیشه ماندگار کرده است.

8 رنگ بودن دستگاه فلت بد این امکان را به شما می‌دهد تا بدون محدودیت طرح‌های متنوع رنگی را به صورت ترنسپرنت و یا همراه با سفید با وضوح بالا تا 1200 نقطه در اینچ بر روی شیشه چاپ کرده و با وارنیش این دستگاه می‌توانید مقاومت چاپ خود را در برابر خش پذیری بهبود بخشید .

این فن آوری چاپ روی شیشه اجازه می‌دهد تا بدون به خطر انداختن شفافیت آن و ماندگاری رنگ، طرح های مختلف را در مکان های گوناگون استفاده کنید. استفاده از جوهر مرغوب، طول عمر و ماندگاری چاپ شیشه را افزایش می‌دهد و زیبایی آن را برای سال ها حفظ می‌کند.

سقف‌های شیشه‌ای، درب اتوماتیک، پنجره‌های ساختمان، حفاظ و نرده شیشه‌ای، شیشه بالکن، دیوارپوش‌های شیشه‌ای، پارتیشن بندی، ویترین و پیشخوان فروشگاهی، کابین آسانسور، کابین دور دوشی، شیشه دکوراتیو، تابلوی شیشه‌ای، میز شیشه‌ای، بین کابینتی، پنل رادیاتور شیشه‌ای و نمای شیشه‌ای در ساختمان و همچنین چاپ نوشته روی شیشه، چاپ عکس روی شیشه برای هدیه دادن و کارهای تزئینی، چاپ سرامیکی شیشه و شیشه اتاق عمل از جمله موارد کاربرد شیشه های چاپ شده و خدمات چاپ شیشه است.

انواع چاپ روی شیشه

  • چاپ با جوهر سفید دستگاه 8 رنگ
  • چاپ بدون جوهر سفید به صورت ترنسپرنت
  • چاپ با سفید موضعی (چاپ به صورت موضعی)
  • چاپ بک لایت (پشت نور)
  • چاپ بدون پشت نور
  • چاپ با پوشش مقاوم کننده
  • چاپ با پوشش ضد خش

جنس شیشه قابل چاپ، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

چاپ مستقیم روی شیشه را می‌توان در انواع شیشه سکوریت و خام در حداکثر ضخامت 12 سانتی متر انجام داد. حداکثر ابعاد چاپ شیشه‌ای متناسب با ابعاد دستگاه فلت بد است (310*160 سانتی متر) از آنجایی که در تکنیک چاپ روی شیشه برای خشک شدن جوهر از اشعه یووی استفاده می‌شود لذا این نوع چاپ ماندگاری بسیار بالایی دارد و همچنین برای افزایش مقاومت و ماندگاری طرح چاپ شده می‌توان از وارنیش بر روی شیشه استفاده کرد.

کاربرد و موارد مصرف چاپ روی شیشه

  • استفاده از چاپ روی شیشه برای انواع فضاهای تجاری، تفریحی و ورزشی (اماکنی مثل آکواریوم، استخر، آب نما و …)
  • چاپ شیشه سکوریت برای انواع شیشه‌های به کار رفته در بناها و نمای شیشه ای در ساختمان ها، کابین آسانسور، حفاظ و نرده شیشه ای، شیشه بالکن، پنجره‌های ساختمان، درب اتوماتیک، پنل رادیاتور شیشه ای
  • چاپ طرح روی شیشه برای ساخت تابلوهای لوگو و تابلوهای نفیس، چاپ در تندیس‌ها
  • کاربرد چاپ مستقیم شیشه برای ویترین‌های فروشگاهی و نمایشگاهی، پیشخوان فروشگاهی
  • ‌ استفاده در درب های شیشه ای طرح دار، دیوارها، کف و سقف‌های شیشه‌ای، دیوارپوش‌های شیشه‌ای
  • چاپ عکس روی شیشه و تابلوهای شیشه ای
  • استفاده از چاپ یووی روی شیشه برای شیشه دکوراتیو، میز شیشه ای، انواع پارتیشن های شیشه ای، شیشه بین کابینتی
  • چاپ سرامیکی شیشه برای استفاده در شیشه‌ هود، شیشه یخچال، شیشه بخاری، شیشه ال سی دی و …
  • چاپ شیشه اتاق عمل

مزایا و معایب چاپ روی شیشه

  • مقاومت جوهر در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر نور آفتاب، حرارت و …
  • قابل شست و شو بودن
  • چاپ بدون محدودیت طرح های متنوع رنگی به صورت ترنسپرنت و یا همراه با سفید با وضوح بالا
  • مقاومت بالای چاپ در برابر خش
  • شفافیت و ماندگاری رنگ
  • چاپ هرگونه طرح، نوشته و عکس با کیفیت، دقت و سرعت بالا
  • با ثبات ماندن رنگ‌های چاپ شده در طول مدت زمان

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا