عمومیکسب و کار برتر

چاپ ارزان قیمت کاغذ دیواری با چاپ یووی رول

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری نسل پیشرفته کاغذ دیواری است، به گونه ای که معایب و کمبودهای کاغذهای دیواری را پوشش داده است. اگر بدنبال اطلاعاتی دقیق از قیمت چاپ پوستر دیواری ، آموزش نحوه نصب پوستر دیواری ، طرح های مختلف و بروز پوستر دیواری و چاپ رول به رول یووی … هستید، این مقاله را با دقت مطالعه بفرمائید. همچنینی می توانید مقاله راهنمای چاپ کاغذ دیواری را نیز مطالعه فرمایید.

چاپ ارزان قیمت کاغذ دیواری با چاپ یووی رول

چاپ انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری منزل

با توجه به نقشی که دیوارهای منازل در تزئین و دکور خانه هایتان دارد نباید از این مسئله به راحتی گذر کنیم. پس در انتخاب طرح خود برای چاپ پوستر دیواری بایسیتی دقت و وسواس بیشتری داشته باشید تا بتوانید دکوراسین تاثیر گذاری را خلق نمائید.

پوستر دیواری مناسب برای پذیرایی

در آرشیو چاپ سبحان از تعداد بسیار زیادی طرح چاپ کاغذ دیواری می توانید برای قسمت های مختلف منزل استفاده نمائید ولی طرح های مناسب برای نصب در پذیرایی خانه بایستی از طرح های طبیعت و منظره ، 3 بعدی ، حیوانات و هنری باشد.

سفارش پوستر دیواری با طرح اسپرت و ورزشی

شاید دوست داشته باشید که دیوارهای اتاق خواب خود را با تم هایی ورزشی و اسپرت و عکس ورزشکاران مورد علاقه خودتان تزئین نمائید ، برای این منظور هیچ مشکلی نخواهید داشت و کافیست تا نام باشگاه ، ورزشکار یا حتی نوع ورزش مورد علاقه خودتان را برای کارشناسان ما ارسال نمائید تا آرشیو مورد نظرتان را برایتان ارسال نمایند. آن دسته از مشتریانی که برای باشگاه های ورزشی خود نیاز به چاپ پوستر دیواری دارند می توانند از آرشیو ورزشی ما استفاده نمایند، آرشیوی با تنوع بالای 2/000 طرح و مناسب برای سالن های ورزشی بانوان و آقایان که این طرح ها حتی برای استفاده در اتاق خواب نیز مناسب می باشند.

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

یکی از طرح های پر فروش پوستر دیواری، طرح های سه بعدی است، نکته ای که حائز اهمیت است این است که منظور از سه بعدی این است که در طراحی گرافیکی از مدل هایی بهره گرفته ایم تا نمایش طرح پس از نصب بر روی دیوار به صورت 3 بعدی نمایش داده شود و خود چاپ 3 بعدی نیست. انتخاب نوع طرح تاثیری در افزایش یا کاهش قیمت ندارد و می توانید هر نوع طرحی اعم از 3 بعدی را برای چاپ پوستر خود انتخاب نمائید.

یکی از همین ابزارها که برای تزئینات و دکوراسیون داخلی استفاده می شود، کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری محصولی آشنا برای همگان است ولی به دلیل محدودیت های فراوان و پرت بالا در زمان خرید طرفداران زیادی ندارد. از همین رو محصول جدیدی از کاغذ دیواری با نام پوستر دیواری روانه بازار شد

پرطرفدارترین طرح های سه بعدی برای کاغذ دیواری

در بین صدها طرح متنوع برای چاپ سه بعدی پوستر، معمولا طرح های فرشته، کلاسیک و حفره از استقبال بیشتری نسبت به بقیه طرح ها برخوردار است.

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری چیست؟

چاپ پوستر دیواری در واقع، چاپ کاغذ دیواری در سایز های بسیار بزرگ و درخواستی شما است و محدودیتی در انتخاب طرح و سایز را به هیچ عنوان ندارید.

درست برعکس کاغذ دیواری که شما ملزم به انتخاب طرح های خاصی بودید و این طرح ها در فواصل منظم به صورت لت هایی با عرض 40 تا 60 سانتی تکرار می شد و ظاهر مناسبی نداشت و بخاطر همین اکثرا در هتل ها و ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گرفت؛ ولی در چاپ پوستر دیواری یک تصویر شاخص در سایز بزرگ چاپ می شود.

یک مثال در مورد تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

به عنوان مثال شما سفارش یک تصویر منظره را در عرض 560 و ارتفاع 280 سانتی متر ثبت می کنید. این منظره در 6 لت چاپ شده و به شما تحویل داده می شود؛ 5 لت 100 سانتی و یک لت 60 سانتی. تمام این لت ها در ارتفاع 280 سانت است.

تمام این لت ها در زمان برش و چاپ 2 سانتی متر اورلپ دارند تا نصاب بتواند در زمان نصب لت ها را به راحتی روی هم تنظیم کند. همچنین بعد از تنظیم قسمت های اضافه را برش می دهد و دیگر قسمت اضافی در طرح نخواهید دید.

فرمول محاسبه هزینه چاپ پوستر دیواری به چه صورت است؟

هزینه چاپ و تولید پوستر دیواری به صورت مترمربع محاسبه می شود و متراژ کل دیوار شما هم حاصل ضرب عرض در ارتفاع آن خواهد بود و قیمت هر مترمربع برحسب نوع جنس و نوع چاپ انتخابی شما متغییر خواهد بود.

در ذیل لیست قیمت پوستر دیواری را برای استفاده شما عزیزان قرار خواهیم داد. (قیمت هرمتر مربع به تومان است)

  • فیبرو یووی : 135.000
  • فیبرو :  95.000
  • شاین :  70.000
  • پاستل :  65.000
  • سندی :  65.000

انتخاب طرح پوستر دیواری به چه صورت است؟

شما می توانید برای انتخاب طرح مورد نظر خودتان به صورت رایگان از آرشیو ما ( آلبوم یا کانال تلگرامی ) استفاده نمائید و کد طرح مدنظر خودتان را برای ما ارسال نمائید و در صورتی که تمایل به چاپ تصویر شخصی از خودتان را دارید می توانید فایل اصلی طرح را در کیفیت بالا در اختیار ما بگذارید و با همان کیفیت به صورت چاپ شده دریافت نمائید.

چاپ پوستر دیواری با کیفیت اکوسالونت و یووی

پوسترهای دیواری با دو کیفیت اکوسالونت و یووی چاپ و عرضه می شوند، مزیت های نسبت به در شادابی رنگ، استقامت بالا در برابر شرایط جووی و شست و شو با مواد شوینده، و عدم باز پسدهی رنگ است.

انواع چاپ کاغذ دیواری

  1. چاپ کاغذ دیواری ساده
  2. چاپ کاغذ دیواری بافت دار
  3. چاپ کاغذ دیواری چسبدار

انواع کاغذ مورد استفاده در چاپ کاغذ دیواری

در چاپ طرح روی کاغذ دیواری از چند نوع کاغذ دیواری با جنس‌های مختلف استفاده می‌شود.

جنس کاغذ دیواری، ابعاد و ماندگاری چاپ روی آن

جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش‌هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است.

به علت استفاده از جوهر و کاغذهای با کیفیت، چاپ روی کاغذ دیواری از ماندگاری بالایی برخوردار است و همچنین قابل شستشو بوده و طرح چاپ شده روی آن به مرور زمان کمرنگ و پریده نمی‌شود.

چاپ روی کاغذ مخصوص کاغذ دیواری امروزه در دستگاه‌های چاپ فضای خارجی (outdoor) در ‏اندازه‌های مختلف با عرض 110 تولید می‌شود و به گونه ای با ظرافت کنار هم قرار می‌گیرند تا تصویری یکپارچه تشکیل دهند.

چاپ یووی (UV) کاغذ دیواری از به روزترین و مقاوم‌ترین انواع چاپ به شمار می‌رود.

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری همان کاغذ دیواری پوستری است که دارای طرح‌ و نقش‌ها و ابعاد مختلف در انواع سه بعدی، فانتزی، طبیعت و منظره، حیات وحش، اتاق کودک، اشکال هندسی و … با بالاترین کیفیت قابل چاپ است و می‌توان از آن برای طراحی و دکوراسیون داخلی دیوار خانه تازه عروس و داماد، اتاق کودک، اتاق پذیرایی، محل کار و … استفاده کرد که باعث مدرن شدن، جذابیت و جلوه بیشتر، روح بخشی به فضای خانه و بزرگتر نشان داده شدن خانه و محیط کار و لذت بخش تر شدن اتاق خواب کودک برای کودکان و … می‌گردد.

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی

کاغذ دیواری اختصاصی نوعی کاغذ دیواری با هرگونه طرح‌های متنوع منظره، طبیعت، شخصیت‌های کارتونی، عکس‌های اختصاصی و … است که با توجه به کاربرد و نوع دکوراسیون و دیزاینی که برای هر محیط اعم از اتاق کودک، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، محیط کار و … مد نظر مشتری است با طرح و نقش اختصاصی و منحصر به فرد، با توجه به سلیقه مشتری طراحی اختصاصی صورت گرفته و روی کاغذ دیواری با بهترین و به روزترین دستگاه‌ها و مرغوب ترین جوهرها چاپ می‌گردد.

کاربرد چاپ کاغذ دیواری

  • چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه برای زیباسازی محیط کار و محل زندگی
  • دائمی کردن تبلیغات با چاپ آرم، لوگو شرکت یا برند مخصوص به حرفه خود با استفاده از یک کاغذ دیواری ساده در محیط کار خود.
  • چاپ عکس روی کاغذ دیواری بافت دار برای دیزاین داخلی و نصب تصویر خود یا خانواده در اتاق خواب
  • چاپ کاغذ دیواری سفارشی برای تزئین اتاق خواب، نشیمن، اتاق کودک، سالن‌های نمایش و هر فضای دیگر
  • چاپ کاغذ دیواری اختصاصی با تصاویر شخصی و طرح پیشنهادی
  • چاپ پوستر دیواری سه بعدی برای چاپ هرنوع طرحی اعم از متن، مناظر گل و گیاه و …
  • چاپ کاغذ دیواری پوستری برای استفاده در محیط‌های گوناگون جهت معرفی محصولات و خدمات، آثار هنری و طرح های گرافیکی و …

مزایای چاپ کاغذ دیواری

  • دارای قابلیت شستشو
  • رزولوشن بسیار بالا
  • عدم محدودیت در طرح و رنگ
  • سرعت بالای تغییر دکوراسیون
  • ارزان و با کیفیت در کمترین زمان با جلوه زیباتر
  • چاپ کاغذ دیواری با ماندگاری بسیار بالا
  • عدم پریدگی و کمرنگ شدن طرح چاپ شده در طول زمان
  • پایدار در برابر نور
  • شفافیت و جلوه رنگ بالا
  • بدون بو و بدون ایجاد حساسیت
  • طبیعی بودن چاپ به علت توناژ رنگی بالا
  • نصب آسان

معایب چاپ کاغذ دیواری

برخی از طرح‌های چاپ شده روی کاغذ دیواری ها در زمان شستشو با پاک شدن تصویر همراه است. اما اگر چاپ روی کاغذ دیواری با کیفیت مرغوب صورت بگیرد نتیجه مطلوب حاصل می‌شود و در اثر شستشو تصویر روی آن پاک نمی‌شود.

مراحل تولید کاغذ دیواری و نحوه نصب آن

دستگاه چاپ کاغذ دیواری برای ‏چاپ دیجیتال، دستگاه‌های ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهرهای ‏سالونت(Solvent) ، اکو سالونت (Eco Solvent) و یووی می‌باشد.

باید توجه داشت که برای کاربردهای فضای داخلی بهتر است که از جوهر اکوسالونت که بوی ‏کمتری دارد و سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است استفاده شود؛ اما برای ‏فضای خارجی می‌توان از جوهر سالونت که بوی تندی دارد هم استفاده کرد. ‏

برای نصب کاغذ دیواری، در صورت چسبدار بودن، کاغذ دیواری به راحتی قابل نصب می باشد، اما اگر کاغذ دیواری چسبدار نباشد با استفاده از چسب مخصوص می‌توان آن را روی سطح مورد نظر چسباند.

مراحل سفارش چاپ کاغذ دیواری

برای سفارش چاپ کاغذ دیواری لازم است فایلی که مشتری ارسال می‌کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

برای اطلاع از قیمت چاپ کاغذ دیواری از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

نحوه ارسال چاپ کاغذ دیواری

در مجموعه چاپ سبحان، ارسال چاپ کاغذ دیواری به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می‌گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است. چاپ کاغذ دیواری در چاپ سبحان با بالاترین کیفیت چاپ و ماندگاری بسیار بالا توسط ماشین آلات با تکنولوژی روز ارائه میشود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا