جامعهکسب و کار برتر

خرید لایک واقعی اینستاگرام بدون ریزش

دلیل ریزش برخی از لایک ها چیست؟

برای جواب به این سوال ، در ابتدا باید دلیل ریزش فالوور ها را توضیح دهیم.هر اکانت اینستاگرام ، حدود 7500 نفر را میتواند فالو کند و برای اینکه بتوانند اشخاص دیگری را فالو کند ، باید پیج های قدیمی ای که فالو کرده را حذف کند تا بتوانند پیج های جدید را فالو کند. اگر یک شخص برای اینکه 3000 فالوور رایگان دریافت کند ، باید 7500 نفر را فالو کند تا 3000 فالور رایگان دریافت کنند. برخی از این افراد نرم افزار های افزایش فالوور را نصب میکنند و اکانت خود را بروی این برنامه اضافه میکنند و سپس به صورت خودکار اکانت این افراد پیج اشخاصی که درخواست خرید فالوور واقعی کرده اند را فالو میکنند.

خرید لایک واقعی اینستاگرام بدون ریزش

حال وقتی 7500 نفر را فالو کردند و 3000 فالوور رایگان را دریافت کردند ، اقدام به حذف فالووینگ ها میکنند و در برنامه جدید افزایش فالوور ثبت نام میکنند تا باز هم فالوور رایگان دریافت کنند.به این جهت ، پیجی که هزینه کرده است و فالوور خریداری کرده است ، فالوور خود را از دست میدهد. اما دلیل ریزش لایک اینستاگرام ، حذف لایک نیست ! زیرا لایک و بازدید پست ها کاملا نامحدود است. پیج هایی که با روش بالا فالو میکنند و پیج ها را با گذشت چند روز آنفالو میکنند ، توسط اینستاگرام ربات تشخیص داده میشوند و مسدود میشوند.حال اگر این پیج پست شما را لایک کرده و اکنون مسدود شده باشد ، لایک ها از پست های شما حذف میشوند و به این صورت لایک ها را از دست میدهید.

برای خرید لایک واقعی اینستاگرام آن هم بدون ریزش ، نیاز است که محصولات را از فروشگاهایی خریداری کنید که حتما نماد اعتماد داشته باشد و کاملا حقیقت را درباره میزان ریزش لایک ها ، توضیحات را نوشته باشند. سعی کنید در ابتدا به میزان 50 تا 100 لایک از فروشگاهایی که لایک ارزان میفروشند ، خرید کنید تا وقتی که از ارسال لایک ها مطمئن شدید ، لایک خریداری کنید.

خرید لایک واقعی اینستاگرام بدون ریزش

خرید لایک اینستاگرام به همراه بازدید و کامنت میتواند پست شما را در اکسپلور اینستاگرام نشان دهد.برخی از سایت ها این سه را به صورت پکیج به شما میفروشند ، و شما سعی کنید به صورت جداگانه این محصولات را خریداری نکنید ! زیرا برای ورود به اکسپلور اینستاگرام نیاز است که هر سه را باهم خریداری کنید.

اگر قبلا در پیج فروشگاهی خود ، محصولاتی را منتشر کرده اید و قصد دارید که تعداد مخاطبین خود را بالا نشان دهید ، خرید لایک جداگانه به صورت تکی برای پست هایی که قبلا منتشر کرده اید هیچ مشکلی ایجاد نمیکند و البته باعث نمیشود که در اکسپلور اینستاگرام نشان داده شوید ، زیرا در اکسپلور اینستاگرام فقط پست های جدید نشان داده می شود . پس به جهت ورود پست های قدیمی پیج به اکسپلور خرید لایک کمکی نمیکند ، اما در جذب اعتماد مشتریان پیج تاثیر گذار است!

اگر برای پست های قدیمی خود اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید ، مشتریانی که اولین بار است از پیج شما دیدن میکنند ، به شما اعتماد بیشتری میکنند تا پیج هایی که محصولات هرچند ارزان دارند ، اما فالوور یا لایک کمی دارند! وجود لایک به معنای میزان رضایت کاربران است و پیجی که لایکی نداشته باشد ، ولی فالوور بسیاری داشته باشد ، نشان دهنده این است که این همه فالوور ، اصلا از محصولات پیج رضایت ندارند !

در خرید لایک باید مراقب بود که سوتی ندهید !

سوتی یعنی خرید 1000 لایک اینستاگرام برای پستی که 500 بازدید داشته است !

سوتی یعنی خرید چند هزار لایک برای پیجی که تعداد فالوور های آن به هزار نمیرسد !

سوتی یعنی خرید فالوور اینستاگرام و عدم خرید لایک برای پست ها که نتیجش ، از 1000 تا فالوور ، یک لایک را نداشته باشید !

در خرید هر نوع محصول اینستاگرام ، باید مراقب میزان خرید خود باشید!

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا