عمومیکسب و کار برتر

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

4 گام اصلی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اول از همه باید بگویم که هنوز برای شروع کار با اینستاگرام دیر نیست و ارزشش را دارد، حتی اگر شکست خوردید، آن را امتحان کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرام تنها تعداد انگشت شماری از قدرت اپلیکیشن را نشان می دهند، اما افراد بازاری هنوز در بازار به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند.

این امر در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. از آنجایی که اینستاگرام به ارائه آپشن های جدید و خاص در زمینه کسب‌وکار فعالیت دارد، ممکن است هرگز زمانی بهتر از اکنون برای آغاز و ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم وجود نداشته باشد. این پلتفرم مختص برند خاصی نیست و هرکسی می تواند از آن استفاده کند و این مهم ترین امتیاز استفاده از اینستاگرام است.  از طریق افزایش فالوور و یا استفاده از پنل فالوور میتوانید به رشد بالایی دست پیدا کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

اگر شما صاحب یک فروشگاه مجازی و آنلاین هستید و یا یک بیزینس بزرگ در اینستاگرام دارید، برای موفق شدن در این پلتفرم همواره باید با موانع پیش رو آن آشنا باشید. حالا باید دانست که چگونه از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده کنیم؟ در ابتدای کار، استفاده از اینستاگرام برای درآمدزایی بسیار سخت و پراسترس می باشد. شما برای داشتن یک کسب و کار موفق باید همواره صبور و فعال عمل کنید.

شاید اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این باشد؛ چه پستی در پیج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتی با خود فکر می کنید چرا دیگران پست های من را لایک نمی کنند؟ باید بدانید در ابتدای کار این نگرش برای تمامی صاحبان حساب به وجود می آید. اما نترسید زیرا به علت آپدیت های زیاد اینستاگرام، راه های جذب فالوور و مشتری از قبل آسانتر شده است. اما باید بدانید که همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد.

در این مقاله نه تنها نکاتی اساسی در مورد نحوه شروع استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار به شما ارائه کرده ایم، بلکه راه هایی برای جذب فالوورهای بیشتری که پست های اینستاگرام شما را دنبال می کنند را نیز در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

پروفایل خود را کامل کنید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید، تا زمانیکه شما این قسمت را کامل نکنید قادر نخواهید بود در اینستاگرام فعالیت کنید. اگرچه روش خاصی برای نوشتن بهترین پروفایل اینستاگرام وجود ندارد. این نکات برای بهترین راه برای نمایش نمایه شما مفید خواهد بود.

  • عکس پروفایل: بهتر است از لوگوی شرکت خود به عنوان عکس نمایه استفاده کنید تا مردم بتوانند به راحتی برند شما را شناسایی کنند.
  • نام صفحه کاربری: نامی را انتخاب کنید که شامل هویت تجاری شما برای پروفایل های اجتماعی شرکت شما باشد.
  • نام کاربری: این نام باید شامل برند شما باشد. توجه داشته باشید که هنگام نوشتن نام کاربری نباید بین حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سایت: فقط روی یک URL می توان در صفحه اینستاگرام شما کلیک کرد. اکثر شرکت ها وب سایت خود را در این قسمت یا لینک آخرین صفحه ای که در آن پیشنهاد ویژه دارند وارد می کنند.
  • بیوگرافی: اینجاست که توجه سایر کاربران را به خود جلب می کنید. در این بخش، می توانید توضیح دهید که کسب و کار شما چیست، شما در این قسمت می توانید وب سایت خود را تبلیغ کنید، یا اهداف پیج خود را در این قسمت قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد پروفایل خود فضای زیادی برای خلاقیت خواهید داشت.

تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب بیزینسی فعال در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه به حساب می آید، به خصوص اگر شما دارای یک موقعیت فیزیکی برای  کسب و کار خود باشید. نمایه های کسب و کار نمایه هایی هستند که هم اطلاعات خاصی اعم از شماره تماس، آدرس را می توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا در صورت نیاز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

فالوورهای هدف خود را پیدا کنید.

 در اینستاگرام کاربران زیادی مشغول به فعالیت می باشند. با وجود این کاربران احتمالاً ماندن در این پلتفرم نبرد سختی برای شما خواهد بود. واقعیت: برای موفقیت به میلیون ها فالوور در اینستاگرام نیاز ندارید. به جای اینکه نگران داشتن فالوورهای زیاد باشید، ذهنیت «قبیله ای» را برای صفحه تجاری اینستاگرام خود انتخاب کنید.

از افراد کمی شروع کنید. سعی کنید با مردم ارتباط برقرار کنید. با آنها بصورت تک به تک به تعامل بپردازید. به طور کلی سعی کنید خودتان از تعداد کمی افراد شروع به جمع آوری تعداد بیشتری فالوور بکنید.

اشتباه نکنید: اینستاگرام پلتفرمی نیست که اگر آن را بسازید، مشتریان شما به سراغ شما بیایند. در اینستاگرام شرکت های بزرگ یا کوچک باید نه تنها روی صفحاتی که به آنها علاقه دارند، بلکه روی صفحاتی که عضوی از مخاطبان خود هستند نیز باید تمرکز کنند.

و اما چطور باید این کار را بکنیم؟ کجا می توانیم مخاطبان خود را پیدا کنیم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اینستاگرام به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن فالوورها و برندها عمل می کنند. این چرخه ها هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل کار می کنند. تکرار می کنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# یک هشتگ بسیار بزرگ است که صدها میلیون پست در آن قرار دارند. یک برند لوازم آرایشی به جای انتخاب هشتگ های شلوغ، می تواند مشتریان خود را در میان هشتگ های تخصصی تر و کم جمعیت تر پیدا کند.

برای انجام اینکار می توانید از پنل اینستاگرام mrfollower نیز استفاده کنید. در این پنل می توانید با استفاده از فالوورهای فعال و واقعی به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مدیریت فعالیت در اینستاگرام

راه اندازی اینستاگرام یک فعالیت تمام وقت برای کسب و کار شما نیست. محاسبه بازدهی در دیگر رسانه های اجتماعی با اینستاگرام با هم تفاوتی ندارد.

  • سعی کنید حتما پست ها را لایک کنید.
  • به نظرات پاسخ دهید.
  • کاربران هدف خود را دنبال کنید.

با انجام مراحل بالا و همچنین ایجاد یک تقویم دقیق محتوایی، مطمئناً کار شما آسانتر می شود و در زمان شما نیز صرفه جویی می شود. شما باید درک روشنی از زمان ارسال پست در این پلتفرم داشته باشید. گذاشتن محتوا در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، تعامل را به حداکثر می‌رساند. به علاوه، با داشتن یک برنامه ریزی عالی، دیگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اینستاگرام اختصاص ندهید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

داستان سرایی کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و ماندگاری فالوورها نوشتن داستان در کپشن و یا استوری می باشد. شما می توانید از طریق انتشار محتوا و عکس های خود یک داستان جالب برای کاربران خود بسازید. با جلب نظر مخاطبان می توانید تعامل بالاتری را نیز کسب کنید.

البته در این بین هستند مجموعه هایی که به خدمات دهی به افراد شاغل در حوزه اینستاگرام میپردازند که میتوان به 3 مجموعه زیر اشاره کرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا