بین المللکسب و کار برتر

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

از کشورهای اروپایی که می توانید ارزان تر به آن ها سفر کنید می توان به مقاصدی همچون تور مجارستان، تور سوئیس، تور فرانسه، تور آلمان، تور ایتالیا، تور هلند، تور بلژیک و… اشاره کرد. در ابتدا لازم است بدانید که از انجاییکه شما برای سفر با تورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزای توریستی این کشورها دارید؛ دریافت ویزا کاملا مربوط به روابط سیاسی کشور ما و کشور مقصد می باشد. برای اینکه بتوانید به کشورهای اروپایی راحت تر سفر کنید بهتر است ابتدا یک تور از بین تورهای اروپایی ارزان در قالب گروهی را انتخاب کنید. به عنوان مثال تور چک و از طریق شرکت های مسافرتی و گردشگری برای دریافت ویزای خود اقدام کنید. اگر شما قصد دارید از تورهای انفرادی استفاده کنید بهتر است از کشور ایتالیا را انتخاب کنید و با تور ایتالیا به این کشور سفر کنید زیرا این کشور در صدور ویزای انفرادی برای ایرانیان کمتر سخت می گیرد.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

برای ارزانترین قیمت تور اروپا رزرو تورهای مسافرتی کشورهایی مثل مجارستان، سوئیس، فرانسه و آلمان را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که این کشورها در صدور ویزا سخت گیری کمتری دارند. اگر از بین تورهای اروپایی ارزان، قصد انتخاب تور فرانسه، هلند، چک، بلژیک و آلمان را دارید سعی کنید تصمیم خود را عوض کنید چون به سختی می توانید برای این کشورها ویزا تهیه کنید. بطوریکه تهیه این ویزا ها اگر تاریخچه سفر خوبی نداشته باشید، کار سختی پیش رویتان می باشد و وقت شما برای دریافت ویزا تلف خواهد شد.

بنابراین بهتر است ابتدا تاریخچه سفر خود را تقویت کنید و سپس برای سفر به کشورهای اروپایی ارزان اقدام کنید. سعی کنید از بین تورهای اروپا، توری را انتخاب کنید که بتوانید برای آن کشور ویزا تهیه کنید تا سفر های اول خود را با خیال راحت تری تجربه کنید. تور ارزان اروپا ویزای شینگن به شما کمک خواهد کرد تا با دریافت این ویزا برای یکی از کشورهایی که راحت تر به شما ویزا می دهد به دیگر کشورها هم سفر کنید.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

بهترین زمان خرید ارزان قیمت تور اروپا چه موقع است؟

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال تور اروپا ارزان هستید، به این نکته توجه داشته باشید که باید تمامی خدمات یک تور را با تورهای مشابه را بررسی کنید. این روزها تبلیغات زیادی برای اجرای تورهای ارزان قیمت اروپا را می بینید، اما وقتی به خدمات آن توجه کنید، متوجه می شوید که پکیج سفر شما شامل ارزانترین پرواز (ساعت پروازی نامناسب و ترانزیت طولانی ‌مدت)، هتل‌ هایی با درجه ستاره پایین و بدون هیچ گونه گشت و ورودیه است و به همین دلیل موفق شده اید ارزانترین تور اروپا را خریداری کنید.

اما این نصیحت آژانس نامی گشت را هیچ فراموش نکنید که هیچ تخفیفی، ارزش ثبت یک خاطره بد در ذهن شما را ندارد!! همچنین به خاطر داشته باشید که به دلیل زمان ‌بر بودن پروسه دریافت ویزای شینگن، تور اروپا لحظه آخری معنا ندارد و تمامی مقدمات تور باید از قبل به صورت کامل برنامه‌ریزی شده باشد و تورها از سه هفته مانده به شروع، ثبت ‌نامی نخواهند داشت.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

اما در خصوص بهترین زمان خرید برای خرید ارزانترین تورهای اروپایی باید بگوییم که در حال حاضر، حداقل قیمت تور اروپا در حدود ۵۰ میلیون تومان برای سفر‌های تک کشور (مانند فرانسه) می باشد. این رقم با توجه به افزوده شدن روز‌های سفر، کشور‌های دیگر و درجه ‌های هتل و همچنین تغییر فصل متغییر خواهد بود. حالا تور اروپا را اگر قصد دارید تور اروپا را ارزان بخرید، پیشنهاد ما به شما این است که 2 الی 3 ماه زودتر برای خرید تور اقدام کنید.

این در زمانی است که شما به صورت انفرادی برای خرید تور و ویزا اقدام می‌ کنید؛ چون در تورهای گروهی در یک بازه زمانی مشخص، تور فروخته می ‌شود. بنابراین اگر زودتر بلیط و هتل را بخرید حدود 40 درصد تور ارزانتری را توانسته اید بخرید. همچنین در فصل پاییز و زمستان هزینه بلیط‌ ها به نسبت شش ماه اول سال قیمت‌ های مناسب ‌تر و معقول تری برای تورهای ارزان اروپایی دارند و در این فصل ‌ها با کمتر شدن گردشگران شما می ‌توانید هتل ‌های ارزانتری در اروپا پیدا کنید.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

در آخر پیشنهاد ما این است که رزرو تور اروپا خود را از آژانس نامی گشت ایرانیان انجام دهید! خوب باید بگوییم که آژانس ‌های گردشگری مختلفی این تورها را ارائه می ‌کنند. حالا تفاوت نامی گشت نسبت به شرکت ‌های دیگر پشتیبانی و ارائه راهنمایی دقیق و کامل به شما مسافرین است. شما حتی اگر در حین سفر نیز مشکلی در رابطه‌ با تور ارزان اروپا خود داشتید، می‌ توانید با مشاورین سفر اروپا نامی گشت بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار کنید تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

کارکنان با تجربه این مجموعه مسافرتی قبل از رزرو تور گردشگری کشورهای اروپایی نیز به‌ صورت کامل و با حوصله پاسخگوی سؤالات و نیازهای شما هستند تا بهترین تور را بر اساس خواسته ‌هایتان بچینند. ضمنا ارائه خدمات و تضمین بهترین کیفیت دررابطه ‌با پشتیبانی مسافران وجه تمایز این آژانس نسبت به سایر آژانس ‌های گردشگری می باشد.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

برای رزرو تور مورد نظر خود به هر یک مقاصد اروپایی، وارد بخش تورهای اروپایی نامی گشت شوید، شهر مبدا را وارد کرده و این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید و در ادامه با مشخص کردن تاریخ و ساعت پرواز و همچنین تعداد مسافران، لیست کاملی از تورهای مسافرتی اروپایی برای شما نمایش داده خواهد شد که با استفاده از فیلترهایی نظیر قیمت، نوع ایرلاین، امتیاز مسافران و… می توانید جست و جوی دقیق تری و بروزتری داشته باشید و تور مورد نظرتان را به راحتی رزرو کنید.

شما مسافران عزیز با خرید تور اروپا نامی گشت سفری بی نظیر و راحتی را به این مقصد لوکس و توریستی تجربه خواهید کرد. لاین مجموعه گردشگری موفق با سال ها تجربه در اجرای تورهای خارجی متنوع، تور اروپایی خود را با بهترین کیفیت و خدمات به شما ارائه می کند. شما می توانید با خرید ترکیبی بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز به این مقاصد اروپایی سفر کنید و نیز با خرید ترکیبی پرواز + هتل می توانید امکانات متنوعی دیگری را نیز برای سفر خود انتخاب کنید؛ گشت شهری، خدمات  CIPو ترانسفر فرودگاهی ویژه با ماشین های لوکس از جمله این خدمات می باشند.

چگونه ارزان ترین تور اروپا را خریداری نماییم؟

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا