دانش و سلامتکسب و کار برتر

برای میکروبلیدینگ آقایان در تهران کجا بریم ؟

میکروبلیدینگ یک روش زیبایی‌شناسی است که در آن با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و خاص، رنگدانه‌های طبیعی پوست به صورت دقیق و با دقت بالا تزریق می‌شوند. این روش معمولاً برای تیرگی‌های پوستی، جای جوش، جای زخم، خال و نقاط قرمزی که در پوست ایجاد می‌شود، به کار می‌رود.

برای میکروبلیدینگ آقایان در تهران کجا بریم ؟

میکروبلیدینگ آقایان یک روش نوین برای ایجاد آرایش دائمی بر روی ابرو هاست. بعد از میکروبلیدینگ ابرو آقایان ، شما باید انتظار داشتن ابرو های ضخیم و پر پشت را داشته باشید. برخی از خانم هایی ، که با مشکل کم پشت و نازک بودن ابرو ها مواجه هستند ، طبق معمول از ژل ابرو یا مداد ابرو برای پر پشت تر کردن آن ها استفاده می کنند. ولی باید بگوییم ، که این طور روش ها ، به صورت دائمی نیست و موقت است. میکروبلیدینگ ابرو و یا هاشور ابرو سه بعدی روشی جدید و نو برای پر کردن نیمه دائمی ابرو ها است.

این روش یعنی میکروبلیدینگ ابرو آقایان ، با استفاده از یک قلم حرفه ای و مخصوص برای این کار انجام می شود. در این روش اول شما عزیزان مدل ابرویی ، که مد نظر شماست و آن را پسندیده اید را انتخاب می کنید و با مداد بر روی ابرو ها طراحی انجام می شود. در مرحله بعد رنگ دانه های مخصوص به این کار که انواع مختلفی دارند توسط قلم بلید به غشای میانی پوست وارد می شوند و موجب رنگ گرفتن این قسمت از پوست می شوند.

میکروبلیدینگ ابرو چه قدر دوام دارد؟ مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ

مدت ماندگاری میکروبلدینگ ابرو آقایان ، بسته به پوست و مراقبتی که از آن انجام می شود دارد و یک سری عوامل بر روی میزان ماندگاری آن دخیل است. رنگ دانه ها معمولا بعد از 18 تا 24 ماه شروع به محو شدن و کم رنگ شدن می کنند. این المان برای برخی از افرادی که پوست حساسی دارند ، ممکن است مقداری درد ناک باشد. به همین دلیل یک عده ای از متخصصین پوست از بی حسی برای انجام این کار استفاده می کنند.

2 مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران

1.کلینیک اسپرت سنتر :

مرکز اسپرت بیوتی با تکیه بر تجربه چندین ساله در ارائه خدمات زیبایی و بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ها و مواد موجود در بازار، به مشتریان خود خدمات میکروبلیدینگ با بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهد. تیم متخصص و مجرب این مرکز با استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز، برای هر نوع پوستی اقدام به انجام میکروبلیدینگ می‌کند و نتیجه‌ای طبیعی و شفاف را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

با این حال، اسپرت بیوتی سنتر به عنوان یک مرکز زیبایی، فقط به ارائه خدمات با کیفیت بالا اکتفا نمی‌کند، بلکه قیمت مناسب و تعرفه رقابتی نیز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به کیفیت بالای خدمات این مرکز زیبایی، تعرفه‌های ارائه شده به مشتریان بسیار مناسب و باورنکردنی هستند.

2.مرکز میکروبلیدینگ در غرب تهران با مدیریت آرزو قهرمانی:

کلبه آرزو نامی آشنا در آموزش آرایشگری زنانه است. برندی معتبر در آموزشگاه های آرایشگری زنانه در غرب تهران که با سالهای متوالی تجربه در زمینه آموزش آرایشگری با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای ، در زمینه اشتغال ، سالیان متوالی بعنوان کارآفرین ، جوایز متعددی را دریافت کرده است. و امروز میکروبلیدینگ آقایان هم انجام میدهد. کلبه آرزو در فردوس شرق واقع در غرب تهران، درصد میزان رضایت مشتری های زیادی را داشته و دارد این مرکز آرایش دائم و نیمه دائم با مدیریت آرزو قهرمانی است . آنطور که از سایت ایشان گرفته شده این است که خانم قهرمانی حدود 12 سال تجربه هاشور زنی در تهران را دارند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا