بین المللکسب و کار برتر

چرا ثبت شرکت در انگلیس؟

ثبت شرکت در انگلیس 2022 | ثبت شرکت در لندن 2022

شرایط خوب این کشور برای ثبت شرکت در انگلیس، این امکان را به سرمایه داران داخلی و خارجی می دهد که با صرف کمترین زمان ممکن، شرکت خود را در این کشور ثبت نموده و از مزایای تجاری آن بهره مند گردند. در حال حاظر بیش از پنج میلیون و ششصد هزار شرکت در انگلستان به ثبت رسیده اند که درصد بالایی از آنها، تنها با یک عضو به فعالیت خود می پردازند چراکه برای ثبت و راه اندازی شرکت در این کشور وجود فقط یک نفر که میتواند هم به عنوان سهام دار و هم مدیر عامل باشد کافی است.

انگلستان به عنوان یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی جهان، مقصد جذابی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان می‌باشد. این کشور یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای کره زمین را داراست و ششمین کشور ثروتمند از نظر تولید ناخالص داخلی با بالاترین سرانه ثروت در بین ابرقدرت‌های اقتصادی جهان است.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان

از مزایای ثبت شرکت در انگلستان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– احتیاجی به حضور خود یا شرکاء در انگلستان را ندارید.

– آدرس حقیقی و یا مجازی شرکت را می‌توانید توسط شرکت Investors in UK تهیه کنید.

– می‌توانید در زمان خیلی کم شرکتی را ثبت کنید.

– می‌توانید سیم کارت انگلستان را داشته باشید و از آن برای تنظیم شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

– اگر شرکت شما فعالیتی نداشته باشد، مالیاتی به شما یا شرکت شما تعلق نمی‌گیرد.

– بیش از 90 درصد شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا در انگلیس شعبه دارند.

– شما برای ثبت شرکت در انگلیس احتیاج ندارید به این کشور بروید.

– شما می‌توانید به تنهایی و فقط با یک عضو شرکت خود را ثبت کنید.

– قوانین ثبت شرکت و مسائل حقوقی آن بسیار ساده و آسان است.

– زیرساخت‌های توسعه‌یافته‌ای برای انجام تجارت در این کشور فراهم شده است.

– یکی از باثبات‌ترین محیط‌های سیاسی را برای انجام کسب و کار دارد.

– عملکرد مناسب این کشور در زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی و حمایت از آنها

– امکان داد و ستد و تجارت بین‌المللی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

– نیاز به بیمه و استخدام کارمند در شرکت ثبت شده در انگلستان نیست.

– مبادلات تجاری و بازرگانی آزاد بدون هیچ محدودیتی

– ثبت برند بین المللی جهت جلوگیری از سوء استفاده بین المللی

– بهره مندی از پوشش های بیمه ای اروپا به ویژه انگلستان

– اینگونه شرکت ها هیچگوه محدودیتی برای کارکرد و میزان سرمایه گذاری و یا تبلیغات حرفه خود را ندارند.

چرا ثبت شرکت در انگلیس؟

نحوه ثبت شرکت در انگلیس

ثبت برند در انگلستان ⭐ ثبت نمایندگی شرکت در انگلستان

ثبت برند در انگلستان

دفتر مالکیت معنوی (IPO یا  (UKIPO نهادیست رسمی که مسئولیت ثبت برند، علائم تجاری و ثبت حقوق مالکیت معنوی مثل ثبت اختراع و… را در انگلستان بر‌عهده دارد. مشاغل و افرادی که تمایل به ثبت برند در انگلستان را دارند، باید به این اداره مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

مزیت های ثبت برند در انگلستان

انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان و از جمله کشورهای مطرح در زمینه کسب و کار و تجارت بین الملل از قرنها پیش تا به امروز بوده است. این کشور یکی از بزرگترین مراکز مالی جهان بوده و بسیاری از بانکهای بزرگ جهان در انگلستان قرار دارند. سابقه تاریخی و موقعیت مهم این کشور در تجارت بین الملل، انگلستان را به یکی از مراکز اصلی کسب و کار و تجارت تبدیل کرده است.

این کشور به لطف سیستم مالیاتی، قوانین و نیروی کار ماهر خود به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای کارآفرینی شناخته می‌شود و مقصد جذابی برای شروع کسب و کار جدید است. به این ترتیب هر شرکتی می‌تواند با ثبت برند و ثبت شرکت در انگلستان رشد و فروش خود را افزایش دهد. انگلستان مرکز بزرگ تجاری و مالی اروپا شناخته شده و اغلب شرکت ها و موسسات بین المللی و کارتل های چند ملیتی در این کشور مستقر بوده و یا حداقل نمایندگی دارند. ثانیا بازدهی سرمایه در انگلستان با یک اقتصاد روبه رشد مخصوصا پس از جدایی آن از اتحادیه اروپا ( (EU بسیار بالا است. ثالثا هزینه ثبت شرکت در انگلستان و ثبت برند در انگلستان بسیار پایین تر از دیگر کشورهای اروپایی است.

پس از ثبت برند جای هرگونه سوء استفاده از نام و شهرت شرکت گرفته شده و مالک برند میتواند در صورت نقض قوانین مربوط به حقوق مالکیت از طرف شرکت‌های دیگر، اقدام به پیگرد قانونی نماید.

ثبت برند در انگلستان ⭐ ثبت نمایندگی شرکت در انگلستان

علائم تجاری قابل ثبت در انگلستان

هرگونه علامت تجاری منحصر به ‌فرد شامل انواع کلمات، لوگوها، رنگ‌ها، صداها یا ترکیبی از موارد فوق که قبلا ثبت نشده باشد، درکشور بریتانیا قابل ثبت است.

بخاطر داشته باشید چنانچه از یک علامت ثبت‌شده تجاری به مدت ۵ سال یا بیشتر هیچ استفاده‌ای نگردد، متقاضی جدید یا شرکت‌های رقیب می‌توانند برای لغو آن علامت تجاری و ثبت آن تحت مالکیت معنوی خود اقدام کند. پس از ثبت موفقیت‌آمیز برند شما در انگلستان، گواهی ثبت آن به مدت ۱۰ سال اعتبار داشته و پس از پایان اعتبار قابل تمدید است.

چرا ثبت شرکت در انگلیس؟

مراحل ثبت درخواست برند در انگلستان

ثبت برند در انگلستان از طریق اداره مالکیت معنوی (IPOا) نجام می‌شود. متقاضیان و شرکت های خارجی باید مراحل زیر را طی نموده تا درخواست‌شان با موفقیت از جانب دولت بریتانیا پذیرفته و گواهی ثبت برند به ایشان اعطا شود:

  1. متقاضی باید نام برند و علامت تجاری خود را با دقت انتخاب نماید و از واجد شرایط بودن ثبت برند در انگلستان اطمینان یابد.
  2. متقاضی با جستجو میان علامت‌های تجاری ثبت‌شده در بریتانیا باید اطمینان حاصل کند که علامت تجاری منتخب او منحصر به ‌فرد میباشد.
  3. در این مرحله نوع کالا یا خدمات شرکت خود را مشخص نمایید تا اطمینان یابید تمام کالاها و خدمات مورد نظر شما تحت پوشش آن برند است.
  4. حوزه قضایی و بین المللی برند خود را انتخاب کنید. با ثبت برند فقط از حمایت دولت بریتانیا برخوردار خواهید شد. پس اگر قصد صادرات محصولات خود را به خارج از مرزهای این کشور دارید باید برند خود را به‌ ثبت جهانی برسانید.

پس از درخواست ثبت برند توسط متقاضی، مراتب توسط اداره IPO مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت تکمیل بودن مدارک و تطبیق برند با الزامات قانونی در این کشور، درخواست متقاضی در مجله آنلاین علائم تجاری منتشر شده تا برای عموم قابل مشاهده باشد. درصورتیکه هیچ‌گونه مخالفتی با درخواست ثبت برند از سوی اشخاص ثالث صورت نگیرد، گواهی ثبت برند در انگلستان با مالکیت متقاضی صادر خواهد شد.

چرا ثبت شرکت و ثبت برند در انگلستان؟

شرایط خوب برای ثبت برند و ثبت نمایندگی شرکت در انگلستان، این امکان را به سرمایه داران داخلی و خارجی می دهد که با صرف کمترین زمان ممکن، شرکت و برند خود را در این کشور ثبت نموده و از مزایای تجاری آن بهره مند گردند. در حال حاظر بیش از پنج میلیون و ششصد هزار شرکت در انگلستان به ثبت رسیده اند که درصد بالایی از آن ها، تنها با یک عضو به فعالیت خود می پردازند.

جالب است بدانید بدون داشتن اقامت و یا حتی حضور در خاک انگلستان می توانید برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید و بر خلاف کشورهای اروپایی که حضور شخص فرد برای تاسیس شرکت در کشور مربوطه الزامی می باشد، در انگلستان این اجبار وجود ندارد.

شما میتوانید جهت ثبت برند و ثبت شرکت خود در کشور انگلستان از مشاوره کارشناسان گروه پارمنتس برخودار شوید. با ما در ارتباط باشید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا