دانش و سلامتکسب و کار برتر

چگونه کاربران جدید را در اینستاگرام جذب کنید

جذب کاربران جدید به طور طبیعی در اینستاگرام

اگرچه اینستاگرام به طور سنتی برای ترویج تجارت به جای ایجاد فروش یا ترافیک استفاده می‌شود، اما در سال‌های اخیر تغییر کرده است، به خصوص اکنون که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد.

وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می آید، این روزها رسیدن به بالای پلت فرم رسانه های اجتماعی آسان نیست، نه تنها به این دلیل که الگوریتم در حال بهتر شدن است، بلکه به این دلیل که مخاطبان شما به محتوای ارزشمندتری نیاز دارند.

بسیاری از کاربران اینستاگرام دنبال کننده، لایک، نقد و نظر می خرند. برای ادامه رشد، نمی توانید همیشه آنها را بخرید زیرا بسیار گران هستند. البته شما میتوانید حتی اقدام به کسب در آمد از اینستاگرام با فالوور کم هم بپردازید، البته باید راهکار آن را در مقاله مورد نظر مطالعه کنید.

با مخاطبان خود درگیر شوید

میزان تعهد بالا برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم است. مهم است که به سوالات و نگرانی های دنبال کنندگان خود پاسخ دهید، زیرا اینستاگرام بستری است که از کاربران خود مراقبت می کند. برای شروع مکالمه، اطلاعات سریع شما باید در جای مناسبی در محتوای شما قرار گیرد.

اگر از آنها بخواهید می‌توانید به نظرات، لایک‌ها و سایر اشکال بازخورد از طرف دنبال‌کنندگان خود پاسخ دهید. و هر چی زودتر جواب بدی بهتره

تنها راه برای ادامه تکامل، جذب طبیعی کاربران جدید است. در پاراگراف های زیر بدانید که چگونه می توانید فالوور و لایک رایگان اینستاگرام داشته باشید.

صحبت کردن با فالوورها می تواند به شما کمک کند تا در مورد مخاطبان خود بیشتر بدانید و در عین حال محبوبیت حساب خود را افزایش دهید. ایده های جدید برای تولید محتوا طرفداران رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد.

رزومه خود را بهینه کنید

اگر می‌خواهید شرکت کوچک شما در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ شود، نامی که در بخش بیو حساب اینستاگرام خود انتخاب می‌کنید، باید به دقت در نظر گرفته شود.

در نتیجه تعامل آنها با وب سایت شما، بازدیدکنندگان فقط بر اساس اطلاعاتی که از شما دریافت می کنند، نظری در مورد شما ایجاد می کنند. همچنین می توانید از اطلاعات ارائه شده در رزومه خود برای جستجوی نام استفاده کنید.

درک روشنی از اینکه چه کسی هستید و چه چیزی را نمایندگی می کنید باید از طریق محتوای رزومه شما منتقل شود. از آنجایی که سوالات زیادی در مورد گلدوزی برای من وجود دارد، برای راحتی شما پیوندی به آموزش گام به گام خود در مورد نحوه گلدوزی را در پایین این صفحه قرار داده ام.

فقط ایجاد رزومه خود در برنامه یادداشت ها در تلفن خود و استفاده از خطوط وقفه ظاهری حرفه ای به آن می دهد. برای حرفه ای تر جلوه دادن رزومه خود، هنگام کپی و چسباندن اطلاعات، حتماً خطوط شکسته را دست نخورده نگه دارید.

با اینفلوئنسرها هم سطح خود همکاری کنید

کار با اینفلوئنسرها روش بهتری برای دریافت ارجاعات زیاد نسبت به خرید فالوور از برنامه فالوورهای برنامه اینستاگرام است. در صورت وجود، به نویسندگان محتوای قابل توجه در صنعت یا رشته ای که با تلاش های بازاریابی شما قابل مقایسه است، نزدیک شوید. اینفلوئنسرهای شما باید با دقت انتخاب شوند، زیرا برای موفقیت به ترافیک و تعاملات زیادی نیاز دارند.

آخرین داده های 24 ساعته و 7 روزه، و همچنین آمار مربوط به 2-3 پست آخر آنها، باید از حساب های رسانه های اجتماعی آنها درخواست شود.

غیرفعال کردن حساب خود و پردازش دستی درخواست‌های عضویت ریز نفوذ می‌تواند هنگام خرید تبلیغات از آنها مفید باشد.

 

فالوورهای واقعی بخرید

اکانت های اینستاگرام با فالوورهای کلاهبردار از نظر ظاهری با اکانت هایی که فالوور واقعی دارند تفاوت قابل توجهی دارد. اگر در اینستاگرام فالوور بخرید، احتمالاً فالوورهای متقلب دریافت خواهید کرد.

 

فالوورهای تقلبی نخرید

اکانت های اینستاگرام با فالوورهای کلاهبردار از نظر ظاهری با اکانت هایی که فالوور واقعی دارند تفاوت قابل توجهی دارد. اگر در اینستاگرام فالوور بخرید، احتمالاً فالوورهای متقلب دریافت خواهید کرد. بسیاری از مردم فریب خورده اند که فکر می کنند در حال جمع آوری فالوورهای واقعی هستند، اما اینطور نیست.

علاوه بر این، چندین هنرمند بالیوودی اعتراف کرده‌اند که برای فعالیت به عنوان فالوور خود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام غرامت پولی دریافت کرده‌اند. تظاهر به کسی که نیستید هرگز راه خوبی برای به دست آوردن محبوبیت نیست.

هدایا و مسابقه بسازید

افراد می توانند با ذکر کردن یا اشتراک گذاری پست یا داستان شما در حساب های رسانه های اجتماعی خود و تگ کردن یک دوست در بخش نظرات آهنگ خود، به یک مسابقه بپیوندند تا برنده شوند. معمولاً اینطور است.

اگر از این استراتژی ها برای دسترسی به افرادی که هنوز طرفدار نیستند، استفاده کنید ، می توانید فالوورهای بیشتری و لایک های رایگان اینستاگرام به دست آورید.

ارائه خدمات بسیار کم یا انتظار بیش از حد از شرکت کنندگان می تواند خدمات رایگان شما را برای مخاطبان شما هرزنامه و فریبنده جلوه دهد.

این یک ملاحظه مهم در اینجا است. شما می توانید با انتخاب پنج یا شش معیار از لیست ارائه شده در وب سایت مسابقه وارد مسابقه شوید و درخواست خود را ارسال کنید. اگر از دیگران همین انتظار را داشته باشید، دوستان و متحدان خود را از خود دور خواهید کرد.

فالوورهای بی علاقه پس از پایان فروش شما را متوقف می کنند و باعث ایجاد آشفتگی در الگوریتم موتور جستجوی شما می شوند، بنابراین این تنها روش برای رسیدن به این هدف است. شرکت در مسابقه ای که افراد را ملزم به فالو کردن 20 یا بیشتر اکانت می کند اتلاف وقت است.

بهتر است از مسابقاتی که شما را وادار می کند دسته ای از اکانت های مختلف را برای ورود دنبال کنید، دوری کنید. همه این اقدامات بر تعادل شما تأثیر می گذارد.

شما می توانید آن را به عنوان فرصتی برای ایجاد چیزی جدید ببینید. اگر می خواهید در تلاش خود موفق شوید، مشارکت با یک شرکت یا برند ضروری است.

جایگزین دیگر این است که با تجارت مشتری در ازای بلیط هواپیما یا کالاها و خدمات خود معامله کنید. به جای ارسال هرزنامه به آنها، در ازای آن چیز ارزشمندی در اختیار آنها قرار دهید.

سخن آخر:
سعی کنید تمام فعالیت ها بصورت طبیعی و عادی باشد تا از بلاک شدن در اینستاگرام جلوگیری کنید. هر رفتار غیر عادی که نشان دهد یک انسان بطور طبیعی آن را انجام نمیدهد باه اکشن بلاک شدن خواهد شد. پیشنهاد میکنیم مطلب بلاک شدن در اینستاگرام را مطالعه کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا