دانش و سلامتکسب و کار برتر

7 ویژگی مخفی اینستاگرام که باید بدانید

اینستاگرام یکی از پربازدیدترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است. این شرکت که مالک فیس بوک است، تخمین می زند که ماهانه 400 میلیون نفر از این سرویس اشتراک گذاری عکس استفاده می کنند که 75 درصد آنها خارج از ایالات متحده هستند. این باعث می شود برنامه بزرگتر از پلت فرم میکروبلاگینگ توییتر باشد.

این برنامه طراحی آسانی دارد و برای ارتباطات اجتماعی بهینه شده است و همه پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید به ترتیب زمانی نشان می‌دهد. از همین رو بعنوان یک پایگاه برای توسعه کسب و کار افراد بدل شده است. امکانات بسیار بالا و کاربری آسان باعث کسب در آمد از اینستاگرام با فالوور کم هم شده.

درک اصول اولیه، مانند برش دادن یک عکس یا انتخاب فیلتری برای جلوه بهتر، کار سختی نیست. و اگرچه استفاده از رابط کاربری آسان است، اما ویژگی های پنهانی وجود دارد که می تواند استفاده از برنامه را بهبود بخشد، اما حتما در همین ابتدا به این نکته توجه کنید که همیشه استفاده از ترفند مناسب نیست، گاهی ترفنده جواب عکس میدند.

همیشه سعی کنید یا موضوعی را خودتان تست کنید و یا از افراد مطمئنی که تست کرده اند و از نتایج آن آگاه هستند استفاده کنید.

 

ویژگی های مخفی اینستاگرام

 

1-     اگر نمی‌خواهید از فیلترها استفاده کنید، آن‌ها را پنهان کنید

فیلترها اینستاگرام را به شهرت رسانده اند، اما با افزایش کیفیت دوربین های گوشی، افراد کمتر و کمتر تمایلی به افزودن فیلترها به عکس های خود دارند.

اگر می خواهید فیلترها را مخفی کنید، یک تصویر را برای ویرایش باز کنید، در قسمت فیلتر به سمت راست بروید و روی “Маnаgе” کلیک کنید. از آنجا، هر فیلتر را می توان به راحتی فعال یا غیرفعال کرد، بسته به اینکه می خواهید آنها را ببینید.

2-      عکس هایی که در آنها تگ شده اید را مخفی کنید

برای مخفی کردن یک عکس تگ شده، به بخش “Рhоtоѕ оf Yоu” (بالا سمت راست نمایه خود) بروید، عکس را انتخاب کنید، نشانک ها را پیدا کنید (با یک بار کلیک کردن روی عکس)، روی نام خود کلیک کنید و “Ніdе frоm Му Рrоfіlе” را انتخاب کنید. ” “، سپس “تمام شد”.

  • ببینید دوستانتان چه چیزهایی را دوست دارند

اینستاگرام دارای یک ویژگی است که در بخش «فعالیت» (نماد دوم از راست به چپ) قرار دارد که به شما امکان می‌دهد دید واضحی از زمانی که افراد چه چیزی را دوست دارند، داشته باشید. از آنجا، روی تب “دنبال کردن” کلیک کنید.

4-     تمام عکس هایی را که در گذشته دوست داشتید ببینید

ویژگی “Рhоtоѕ Yоu’vе Lіkеd” در تنظیماتی است که از سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود به آن می رسید.

5-     هنگامی که حساب های مورد علاقه شما یک عکس جدید ارسال می کنند، اعلان دریافت کنید

برای روشن کردن این اعلان‌ها، به نمایه شخصی که می‌خواهید عکس‌هایش را ردیابی کنید، بروید، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه «Тurn оn Роѕt Nоtіfісаtіоnѕ» را انتخاب کنید.

6-     ارسال پیام خصوصی به اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام قابلیتی برای ارسال پیام های شخصی در شبکه های اجتماعی است. این ملک نسبتاً بدون استفاده است، به طوری که فیس بوک توسط 85 میلیون نفر در ماه از مجموع 400 میلیون استفاده می شود.

Dіrесt به فرستنده اجازه می دهد تا تمام فیلترهای مرتبط را به یک پست عمومی اضافه کند، اما به یک فرد. برای رفتن به بخش پیام‌رسانی، روی آیکون موجود در گوشه سمت راست بالای فید اینستاگرام کلیک کنید.

7-     بدون اینکه شخص دیگری را ببینید برای دوستان خود پیام خصوصی ارسال کنید

بازارسال عکس شخص دیگری شامل گرفتن اسکرین شات و ارسال آن به یک برنامه چت دیگر بود. با این حال، اخیراً اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را برای کسی که هرگز متوجه نمی‌شود ارسال کنید.

استفاده از ترفندها در اینستاگرام

همیشه استفاده از یکسری ترفند و استفاده از تخصص باعث پیشرفت کسب و کار خواهد شد. البته باید دقت شود که اینستاگرام دارای الگوریتم های پیچیده و سختگیرانه ای است و انجام کارهای غیر معقول میتواند آسیب های جبران ناپذیری را به ارمغان بیاورد. یکی از این موارد بلاک شدن در اینستاگرام میباشد که صفحه شما را دچار محدودیت خواهد کرد.

با فعالیت مستمر و طبیعی شما میتوانید بهترین نتایج را در صفحه اینستاگرام خود کسب کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا