بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

کاشت مو، نوعی از جراحی زیبایی مو است که در آن از بانک موی سر و بدن، فولیکول برداشته شده و در نقاط بدون موی موردنظر جای گذاری یا اصطلاحا کاشته می شود. در این مقاله درباره و متخصصان آن به طور کامل صحبت خواهیم کرد و لیستی از بهترین کلینک های کاشت مو تهران را به شما ارائه خواهیم کردهمان طور که می دانید، کلینیک های بسیاری برای کاشت مو در تهران وجود دارد که روزانه به تعداد آن ها نیز افزوده می گردد، اما آیا می توان به تمام این مراکز اعتماد کرد و نتیجه رضایت بخشی از جراحی به دست آورد؟

11 تا از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران + اطلاعات تماس

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو تهران برای انجام این کار می تواند بر اساس سابقه آن و همچنین میزان رضایت بیماران قبلی از انجام جراحی کاشت مو در آن کلینیک باشد. علاوه بر این استفاده از روش های نوین برای کاشت مو نیز می تواند به عنوان یکی از مزیت های مهم در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران در نظر گرفته شود.در ادامه به معرفی لیست کلینیک های کاشت مو در تهران پرداخته ایم:

کلینیک ایوا بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کلینیک ایوا مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی  در تهران می باشد.کلینیک ایوا مجهز به آخرین تکنولوژی و متد روز دنیا است و از بهترین جراحان و متخصصان پوست، زیبایی و چشم با مدیریت دکتر بهروان تشکیل شده است. کلینیک ایوا با بالاترین کیفیت در محیط لوکس و تمیز آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می باشد.

کاشت مو سر در اتاق عمل vip توسط برترین تیم کاشت ایران با نظارت مستقیم متخصص پوست انجام می گیرد. کاشت سر بدون محدودیت تراکم و با ماکسیمم ظرفیت بانک موی هر شخص انجام شده و این عمل بصورت تضمینی و اقساطی می باشد.

از خدمات ارائه شده کلینیک ایوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • جراحی غبغب
  • بوکال فت
  • لیفت صورت
  • جراحی پلک
  • پاک کردن تتو
  • از بین بردن جای اسکار
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق ژل
  • لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا

کلینیک فخرایی، بهترین کاشت مو در تهران

مجموعه کلینیک فخرایی در شهر تهران در زمینه های کاشت مو، ابرو و ریش فعالیت دارد.کلینیک کاشت موی فخرایی در زمینه کاشت مو، هزاران جراحی موفق داشته و از تیم متخصص و مجرب تشکیل شده است.

کلینیک کاشت موی کوروش، کلینیک تخصصی کاشت مو تهران

کلینیک کوروش یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران است.کلینیک پوست و مو کوروش در زمینه کاشت ابرو، مو و ریش فعالیت دارد و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان نیز هست. این کلینیک با تیمی مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو از بهترین مراکز تهران می باشد که مراجعه کنندگان زیادی دارد.

کلینیک ایران نوین، پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو

کلینیک ایران نوین یکی از مراکز معتبر کاشت مو در تهران است.کلینیک ایران نوین در زمینه کاشت مو، ابرو و ریش به صورت تخصصی فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بهترین مراکز کاشت موی تهران می باشد که رضایت مراجعه کنندگان آن نشان از تخصص و تجربه تیم کلینیک ایران نوین دارد.

کلینیک چهره نگار، بهترین کلینیک کاشت مو تهران

کلینیک تخصصی پوست و مو چهره نگار یکی از معتبرترین مراکز تخصصی برای کاشت مو، ابرو و ریش در شهر تهران است.

کلینیک کاشت موی آوینا، کلینیک تخصصی کاشت مو تهران

کلینیک آوینا یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران است.این کلینیک در زمینه های مختلفی همچون کاشت مو، ابرو و ریش و همچنین تزریق ژل، جوانسازی پوست، ماساژ درمانی و … فعالیت دارد. در قسمت کامنت ها می توانید نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را مشاهده کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو خسرویانی کاشت مو تهران

کلینیک پوست و مو خسرویانی در تهران واقع شده است.کلینیک پوست و مو تخصصی دکتر خسرویانی با کادرس متخصص و باتجربه در زمینه کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو با جدیدترین روش های روز دنیا فعالیت دارد. کلینیک دکتر خسرویانی در محیطی امن و آرام به ارائه خدمات به شما زیباجویان می پردازد و یکی از بهترین کلینیک کاشت مو از نظر مردم می باشد.

کلنییک تخصصی کاشت مو دکتر توکلی در تهران

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر توکلی در تهران واقع شده است.

دکتر توکلی متخصص پوست و مو در تهران هستند که کلینیک ایشان با کادری مجرب و متخصص در زمینه انواع کاشت مو با قیمت مناسب، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل فعالیت دارد. در حال حاضر کلینیک دکتر توکلی یکی از بهترین مراکز تخصصی کاشت مو تهران با جدیدترین روش های روز دنیا است. با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است که پس از معاینه به طور دقیق مشخص خواهد شد.

نمونه کاشت مو در کلینیک دکتر توکلی

در ادامه می توانید چند نمونه کاشت مو کلینیک دکتر توکلی را مشاهده کنید:

شما می توانید از لیست کلینیک های کاشت مو در تهران که در بالا آورده شده است انتخاب کنید و کاشت موی طبیعی خود را انجام دهید قطعا انتخاب بهترین متخصص پوست در تهران  در نتیجه نهایی موثر است.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم

از مشخصات بهترین کلینیک های کاشت مو تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- داشتن مجوز رسمی وزارت بهداشت

2- حمایت و نظرات مثبت مراجعه کنندگان

3- داشتن تجهیزات و امکانات روز دنیا

4- پزشکان و پرسنل مجرب و بااخلاق

5- تنوع خدمات ارائه شده توسط کلینیک

6- نمونه کارهای موفق و رضایت بالای مراجعه کنندگان

7- مناسب بودن هزینه های کلینیک

8- روند پیگیری وضعیت زیباجو و ارائه خدمات پس از کاشت مو

با توجه به موارد بالا شما می توانید بهترین مراکز کاشت مو در تهران را انتخاب کنید.

کاشت مو طبیعی در تهران چگونه انجام می شود؟

کاشت مو طبیعی در تهران یک نوع روش جراحی است که طی آن فولیکول ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو برداشته می شود و به ناحیه گیرنده پیوند زده می شود. همچنین عوامل موثر بر ، هزینه نهایی آن را برای هر فرد تغییر می دهد.

منظور از ناحیه اهدایی، بخش هایی از پشت و کناره های سر است که تراکم موی بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد و مقاومت بالاتری در برابر ریزش و تغییرات هورمونی دارد.

در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران مراجعه می کنند بایستی بانک موی مناسبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه ایده آل و طبیعی از جراحی خود دریافت کنند. کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می تواند زیبایی ظاهری فرد را بهبود ببخشد که این کار با کمترین میزان تهاجم نیز انجام می گیرد.

مراحل کاشت مو در تهران عبارتند از:

– تزریق بی حسی موضعی (ناحیه اهدا کننده و گیرنده)

– برداشت گرافت های مو از ناحیه اهدا کننده (بانک مو)

– کاشت گرافت های برداشت شده در ناحیه گیرنده

تفاوت بانک مو، گرافت مو و فولیکول مو چیست؟

فولیکول مو، به بخش هایی از مو گفته می شود که برای اهدا از قسمت بانک مو برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود.موها همیشه در گروه های 1، 2، 3 و یا گاهی اوقات 4 تار مو رشد می کنند که در افراد مختلف این تعداد می تواند متفاوت باشد.

به این نوع از گروه بندی ها گرافت مو گفته می شود که با رشته های جداگانه مو کاملا متفاوت می باشند.عداد مو در هر گرافت میزان تراکم آن ها را مشخص می کند.

در واقع گرافت به گروهی از فولیکول مو گفته می شود که از ناحیه اهدا کننده برای پیوند برداشته می شوند.تمامی گرافت ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم تر و سالم تری نسبت به سایر بخش های سر دارد برداشته می شود که به آن بانک مو گفته می شود.

تفاوت بانک مو قوی و بانک مو ضعیف

برای پیوند مو و یا در واقع همان کاشت موی طبیعی بایستی فرد دارای موهایی سالم و قوی باشد. به موهایی که می تواند برای پیوند و کاشت طبیعی کاملا مناسب و مساعد باشند را بانک موی قوی می گویند.

اما گاهی اوقات ممکن است موهای فرد برای پیوند و کاشت مو مناسب نباشد، از این جهت که پزشکان تشخیص بدهند بعد از انجام جراحی فرد با ریزش مو در سر خود مواجه می گردد، به این نوع از مو بانک موی ضعیف گفته می شود.

یکی از روش های امروزی برای کاشت مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند پیوند مو از دیگران است که می تواند از عوارض احتمالی بعد از جراحی مانند تراکم پایین موها و یا ریزش بعد از کاشت مو جلوگیری کند.

جدیدترین روش کاشت مو در تهران چیست؟

روش های متفاوتی برای کاشت مو طبیعی در تهران وجود دارد که پزشکان پس از انجام معاینات لازم در جلسه مشاوره، روش مناسب را که بهترین نتیجه و ایده آل ترین آن را به همراه دارد برای بیمار خود انتخاب می کنند.البته باید در نظر داشته باشید که ماهیت کلی روش ها مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت اصلی آن ها در روش و تکنیک برداشت گرافت است.

دکمه بازگشت به بالا