جامعه

شرکت‌های خصوصی وارد کننده واکسن معطل صدور مجوز نمی‌مانند

شرکت‌های خصوصی وارد کننده واکسن معطل صدور مجوز نمی‌مانند

سازمان غذا و دارو اعلام كرده است كه هيچ شركت خصوصي متقاضي واكسن به دليل دريافت مجوز FDA به شرط تكميل مدارك تعليق نخواهد شد.

به گزارش آپارات نیوز ، اگر شرکت های متقاضی واردات واکسن کرونا مدارک قانونی ارائه دهند و در مورد اصالت واکسن توسط نهادهای مربوطه تأیید شوند ، نه تنها در صدور مجوز برای اداره غذا و دارو به تأخیر می افتد ، بلکه سازمان آن را بررسی و صادر می کند . مجوزهای لازم را در اسرع وقت انجام دهید.

البته باید توجه داشت که تاکنون فقط واکسن در دنیا تحت نظارت مستقیم دولت ها تهیه شده است و در خرید واکسن در بخش خصوصی توفیقی حاصل نشده است.

واضح است که اگر سازمان غذا و دارو حداقل اسناد تأیید کننده کیفیت و اصالت این واکسن ها را ارائه دهد ، آنها مانند گذشته از خرید و واردات توسط بخش خصوصی استقبال کرده و از آن حمایت می کنند ، اما این مسئله حساسیت این مشکل را دو چندان کرده است. اعلامیه است. از سازمان بهداشت جهانی گرفته تا سازمانهای مسئول. 200 میلیون واکسن تقلبی کرونا در جهان وجود دارد که نیاز به توجه بیشتری دارند.

به گفته وبدا ، لازم به ذکر است که تاکنون 49 درخواست برای واردات خصوصی واکسن به این سازمان ارسال شده است که 35 مورد از طریق حداقل اسناد ارائه شده توسط شرکت های متقاضی است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا