جامعه

فردا بیش از ۳ میلیون دوز واکسن وارد ایران می شود

فردا بیش از ۳ میلیون دوز واکسن وارد ایران می شود

آپارات نیوز / آذربایجان غربی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: فردا 3 میلیون و 400 دوز واکسن وارد ایران می شود

بهرام عین الهی روز جمعه 4 سپتامبر به خبرنگاران گفت که هدف از سفر وی به آذربایجان غربی بازدید از مراکز فعال واکسیناسیون کرونا ، بیمارستان های درمان کننده بیماران کرونری و حضور در ستاد کرونا با همکاری رئیس دانشگاه پزشکی است. علوم و استاندار و برنامه های آینده وزارت بهداشت اعلام کرد

وی درباره توزیع واکسن کرونا وارد شده به کشور گفت: علاوه بر این محموله پنج میلیون دوز ، یک میلیون و 400 دوز واکسن کرونا صبح امروز وارد ایران شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: فردا صبح ، 4 سپتامبر ، 3400 دوز دیگر وارد کشور می شود و به طور مشابه ، اعزام واکسن کرونا به کشور وارد می شود و توزیع این واکسن ها در کشور بر اساس توانایی و ظرفیت تزریق در هر استان “

وی افزود: باید با افزایش پایه واکسیناسیون و ساعات کار مراکز ، ظرفیت تزریق واکسن در استان ها افزایش یابد تا سیستم به جای منتظر ماندن افراد در صف ، تا آمدن افراد منتظر بماند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: برخی استانها برای افزایش قابلیت تزریق واکسن ، مانند استفاده از نیروهای داوطلبانه ، ابتکاراتی را اتخاذ کرده اند و هر استان با تزریق بیشتر سهمیه بیشتری دریافت می کند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا