دانش و سلامت

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، امروز (یکشنبه ، 24 اسفند) در جریان مراسم رونمایی از سیستم های جدید بیمارستان سیار متخصص در حفاظت زیستی نازسا با رویکرد تاج ، ضمن تبریک تولد امام حسین (ع) و روز سپاه پاسداران ، گفت: آنها حافظ این مرز و بوم نیستند و همچنین محافظ اخلاق و اعتلای این کشور هستند و من دستان فردی آنها را می بوسم.

نمکی گفت: “بیش از یک سال از مدیریت کرونا و روزهای بسیار سختی که ما در مشکلات و بی پولی و تحریم های واقعی و سرکوبگرانه داشتیم ، از جمله تحریم های کشورهایی که از مرگ ناراحت بودند ، می گذرد. تعداد کروناس تعداد بیماران افزایش یافت و آنها از مرگ ما خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می خواهند تعداد زیادی از مرگ و میرها را ببینند ، افزود: امروز خدا را شکر و وحدت ملی ایران اسلامی را به عنوان یکی از پرافتخارترین کشورها در زمینه مدیریت این ویروس درخشید و مرگ های ما هنوز پابرجا است. دو رقمی “هنگامی که خوزستان و ویروس جهش یافته برنامه های ما را مختل کرد ، ما به تعداد مرگ و میرهای تک رقمی در روز منتقل شدیم.

وزیر بهداشت گفت: “مانند آخرین سخنان من در سال 1999 ، باید بگویم که راز مدیریت این آفت زنان در درجه اول لطف خدا به مردم مومن ، مخلص و انقلابی بود و خدا مردم شریف ما نیست. تنها مانده در این موقعیت. “

نمکی ادامه می دهد: تا زمانی که نماز نیمه شب مادر شکنجه شده و آه های دلخراش قطع عضوی ستون فقرات ادامه داشته باشد ، هیچ عاملی به این زمین آسیب نمی رساند. بدون حمایت ، راهنمایی و مشاهدات مقام معظم رهبری ، مدیریت این فضا برای من و همکارانم امکان پذیر نبود.

وی گفت: فرمانده کل قوا بارها گفته است که تمام اصول ستاد سپاه ملی لازم الاجرا است و من آنها را دنبال خواهم کرد. حضور پرقدرت ارتش در این روزها نیز بسیار به ما کمک کرد و ما را برانگیخت و آرام کرد.

تجربه سالها دفاع مقدس رمز موفقیت ما در بحران کرونا بود

وزیر بهداشت تأکید کرد: حضور سردار سلامی در روزهای ابتدایی کرونا باعث دلگرمی من شد. ما در عرض 50 روز 60 درصد از مرگ خود را کاهش دادیم و در کمتر از دو ماه توانستیم از واردکننده دستگاه تنفس مصنوعی ، ماسک و غیره تغییر کنیم. برای یک تولید کننده و صادر کننده ، آماری که در هیچ کجای کشور دیده نمی شود. جهان

نمکی گفت: “علاوه بر حوادث طبیعی مکرر ، ما دشمنان قسم خورده و ویروس های جدیدی داریم و این روزهای سخت برای ما تجربه شده است.” یکی دیگر از عوامل موفقیت ما در بحران کرونا کسب تجربه از سالهای دفاع مقدس بود که با اقدامات بسیجی مانند توانستیم به موفقیت برسیم. ابتدا سنگرهایی را علیه ویروس برپا کردیم و سپس با بهترین تجهیزات ، جنگ با ویروس را با نام سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز کردیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما حمایت از افرادی است که در بحران اقتصادی و مشکلات مالی در بحران کرونا به ما کمک کردند.” شیوه مدیریت جهادی مسئولان تحت هدایت نیز در کنترل بیماری بسیار مثر بود.

واکسن “سپند” از وزارت دفاع روز سه شنبه راه اندازی می شود

وزیر بهداشت گفت: اگر برادرانم در سپاه در حوزه نظام سلامت بگویند وقتی می خواهید یک بیمارستان سیار با تمام تجهیزات در اختیار افراد شریف قرار دهید ، من تشویق می شوم.

نمکی گفت: “من در مورد واکسن چیزهای زیادی برای گفتن دارم و صبح روز سه شنبه این هفته وزارت دفاع واکسن های مختلف تاج ملی ، یعنی واکسن سپند را رونمایی می کند تا مردم جهان از افتخارات و پیشرفت ما آگاه شوند. “

وی اظهار داشت: ما به عنوان سربازان كوچك در سیستم بهداشت و درمان از این برادری با فرماندهان و نگهبانانی كه همیشه در سیل ، زلزله و جنگ به مردم خدمت می كنند خوشحال هستیم.

انتهای پیام /

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا