جامعه

عدم دسترسی زمینی به ۱۲۰ روستای سیل‌زده جنوب کرمان 

عدم دسترسی زمین به 120 روستای جنوب کرمان

آپارات نیوز/ کرمان استاندار کرمان با اشاره به گستردگی سیل گفت: برخی مناطق جنوب صعب العبور و باتلاقی است به طوری که برای 120 روستا هنوز دسترسی به زمین وجود ندارد.

علی زینیوند شامگاه 30 دی در جمع خبرنگاران در جیرفت گفت: امروز 6 فروند بالگرد ارتش، سپاه و جمعیت هلال احمر به این روستاهای منطقه خدمات رسانی کردند. است.
استاندار کرمان با بیان اینکه امیدواریم راه دسترسی روستاها به زودی بازگشایی شود، گفت: اما با توجه به حجم باتلاق ها در منطقه جازموریان، دسترسی به این روستاها در روزهای آینده ممکن است با مشکل مواجه شود.
او توپوگرافی، نوع خاک و غیره را دارد. جنوب استان را تشریح کرد و گفت: حجم دو بارندگی اخیر در برخی شهرهای استان به حدود 500 میلی متر و در ارتفاعات جبالبارز حدود 280 میلی متر در سه شنبه شب داشتیم.
زینی وند گفت: به دلیل اینکه در روزهای آینده احتمال بارندگی وجود دارد، به سرعت در حال تعمیر سدها و لایروبی رودخانه ها هستیم.
وی گفت: با نظر مساعد وزیر کشور، وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور، مصوب شد که در اسرع وقت یک مطالعه چند جانبه بلندمدت و با اقدامات اساسی که قابل توجه است آغاز شود. نیاز به اعتبار دارد، ممکن است منطقه تا حدی دچار سیلاب شود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا